Rakennekynnet oli miullakin jossain vaiheessa, mutta en jaksanut myöskään kykkiä siellä huollossa. Mutta helpot ne on kuin mitkä.Mulla tuppaa olemaan lakat ympäri vuoden, aiemmin oli rakennekynnet mut en jaksanut enää huollattaa niitä
Rakennekynnet oli miullakin jossain vaiheessa, mutta en jaksanut myöskään kykkiä siellä huollossa. Mutta helpot ne on kuin mitkä.Mulla tuppaa olemaan lakat ympäri vuoden, aiemmin oli rakennekynnet mut en jaksanut enää huollattaa niitä
Pörröpää on söpöä :heart:.Tukansuoristushommiin ->
(miks mun pitää olla tällänen pörröpää...)
Mä olen ajatellut alkaa suoristaa hiuksia. Ärsyttää kun hiukset ei ole suorat. Mulla ei ole mitään kiharaa varsinaisesti. Taipusa tukka.Tukansuoristushommiin ->
Ei tässä päässä |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30066617:Pörröpää on söpöä :heart:.
Kunnolla kihara tukka olisikin kiva. Muttakun on tälläinen... pörrö. Ja taipuisa minullakin. Olisi edes selkeästi suora tai kihara.Mä olen ajatellut alkaa suuristaa hiuksia. Ärsyttää kun hiukset ei ole suorat. Mulla ei ole mitään kiharaa varsinaisesti. Taipusa tukka.
Ai ollaankin samiksii.Kunnolla kihara tukka olisikin kiva. Muttakun on tälläinen... pörrö. Ja taipuisa minullakin. Olisi edes selkeästi suora tai kihara.
Vaadimme kuvaa todisteeksi :attn:Ei tässä päässä |O
Sit kandee muistaa, et Jammu- setä ei koskaan vapautunut.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30066593:Iltaa :wave:
Nyt en ihan sitä punaista lankaa saanut tuosta kiinni , mutta ei tuo lienee haittaa. Kuitenkin voisin sanoa, että etenkin pedofiileille ja muille lapsiin kohdistuneille rikoksen tekijöille voisin jopa haluta kostoa. Vaikkei se tietenkään oikein ole, mutta olen tässä kohtaa rehellinen ja uskallan sen ääneen sanoa.
Mä olen kyllä parhaani mukaan vältellyt kuviin joutumista pörröpäänä, joten jäätte nyt ilmanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30066637:Vaadimme kuvaa todisteeksi :attn:
Ilmeisesti . Jos olet ikinä Frendejä katsonut, niin samastuin Monicaan niissä Barbados-jaksoissa...Ai ollaankin samiksii.
Jos se pörrö on punainen, niin anna olla vaan.Tukansuoristushommiin ->
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30066637:Vaadimme kuvaa todisteeksi :attn:
Oli se ennen, muttei enää!Jos se pörrö on punainen, niin anna olla vaan.
Läähätän ja läkähdyn.
Meistä kahdesta minä olen naiskauneuden asiantuntija.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30066617:Pörröpää on söpöä :heart:.
Mun kuva oli jo eilen yhdessä ketjussa! Siinä ei kyllä ollut pörrötukkaa, vaan "suoristettu", eli pörröt silitetty pois . Tosin sitten mut haukuttiin, koska näytin kuulemma liian kiltiltä nimimerkkiini nähden.Nii vaaditaanki. Lällällää.
Katsoin sitä sarjaa. En nyt muista niitä jaksoja.Ilmeisesti . Jos olet ikinä Frendejä katsonut, niin samastuin Monicaan niissä Barbados-jaksoissa...
Jos muistat mun hiukset niin samaa tyyliä.Nii vaaditaanki. Lällällää.
Katsoin sitä sarjaa. En nyt muista niitä jaksoja.
Ok
ei nyt itsellä noin paha ole, mutta... pörrö mikä pörrö.