TTMorse vai Tulitikutehtaan tyttö?
TTMorse vai Tulitikutehtaan tyttö?
Minä otan rommiaKohta tsihautan lonkeron
|O Jumalaade mikä tyyppi.Ja se puhelinhuijari on laittanut taas tänään ilmoituksen keltaiseen pörssiin
Sehän otettiin pe pois kun soitin sinne. Tosin voimassaoloaika oli jo päättynyt mutta näkyihän se silti pörssissä.
:xAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30066307:Minä otan rommia
Niinpä. Ei taida välittää siitä jos tehdään rikosilmoituksia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30066312:|O Jumalaade mikä tyyppi.
Ihan piiiiieenen tilkan voisin maistella jos tarjootAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30066307:Minä otan rommia
ÖitäHyvät yöt kaikille, mie lähen nukuksimaan...mukkaan tulijoita??
Joka paikkaan mie tänään seuraa kaipaankin ensin suihkuun ja sitten sänkyyn.
KU!!
Mä voin tulla sit perästä. Ei tarvi yksin olla. =) öitä :kiss:Hyvät yöt kaikille, mie lähen nukuksimaan...mukkaan tulijoita??
KU!!
Vaan hyviin paikkoihin kaipailet kaveria . Nyt ei vaan vielä kärsi lähteä nukkumaan. Liian aikaista miulle. Jospa me koko ketjun kööri kömmitään myöhemmin perässä. Et sitten säikähdä meitä .Hyvät yöt kaikille, mie lähen nukuksimaan...mukkaan tulijoita??
KU!!
Luulen, että tuolla tyypillä taitaa rikosilmoituksia olla kontollaan jo aikaisemmin. Hällä väliä jos lisää tulee : /.Niinpä. Ei taida välittää siitä jos tehdään rikosilmoituksia.
Ja toivottavasti niitä tehdään jos tullaan huijatuksi missä tahansa kaupassa.
Mulle sit oma peitto. Muuten tulee niin kuuma että ei voi nukkua.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30066338:Vaan hyviin paikkoihin kaipailet kaveria . Nyt ei vaan vielä kärsi lähteä nukkumaan. Liian aikaista miulle. Jospa me koko ketjun kööri kömmitään myöhemmin perässä. Et sitten säikähdä meitä .
Miulle kesällä ohut untuvapeitto ja paksu untuva tyyny .Mulle untuvatäkkiä ja matala tyyny.
Kohta on matka pulkassa :hug:.69 kilometriä kotiin ja sit olis päivä pulkassa. Mies on hoitanut tuon ratin kääntämisen tähän asti koko matkan ja tuskin enää tarvii vaihtaa kuskia
Nyt alkoi tekemään mieli riisipuuroa :O.Huomisaamuksi on mehukeittoa ja puuroa aamupalaksi. Jospa tuon muksun ruokahalu vähän palailisi. Tänään on syönyt aika huonosti.
Juu. Täytyy kyl myöntää et ahteri kiittää jo pelkkää ajatusta. Aika rauhallinen on tää 8tie paluumatkalla ollut vrt mennessäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30066369:Kohta on matka pulkassa :hug:.
Sori, on vaan neljän viljan hiutaleet turpoomassa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30066372:Nyt alkoi tekemään mieli riisipuuroa :O.
Onneksi teillä on ollut mitä parhain ilma. Kamalaa jos olisi viime viikonlopun sateet sattunut tälle päivälle.Juu. Täytyy kyl myöntää et ahteri kiittää jo pelkkää ajatusta. Aika rauhallinen on tää 8tie paluumatkalla ollut vrt mennessä
Mie yritän selvitä tästä :snotty:.Sori, on vaan neljän viljan hiutaleet turpoomassa.
Niinpä. Toivottavasti joskus joutuu jotenkin vastuuseen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30066345:Luulen, että tuolla tyypillä taitaa rikosilmoituksia olla kontollaan jo aikaisemmin. Hällä väliä jos lisää tulee : /.