muuttaminen eksän naapuriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietteliäs"

Vieras
Olen eronnut lasten isästä yli 3v sitten. Molemmilla meillä nyt uudet puolisot ja ollaan kaikki ihan hyvissä väleissä keskenämme. Asumme eri puolilla kaupunkia tällä hetkellä, mutta me uuden puolisoni ja lasten kanssa tarvittas isompi kämppä ja ainoa kiinnostava vaihtoehto on samassa talossa missä eksä asuu.. kyseessä rivari.

Tuliskohan tästä ihan mahdoton yhtälö? Mites kun toisella ns. Lapsivapaa niin lapset juoksentelee kämpästä toiseen.. lähinnä nyt "ääneen" pohdin näitä, mutta onko kellään kokemusta?

Niin.. vanha suola ei 100 % varmuudella ( ero oli totaalinen helpotus kaikille) janota että se ei ole huolena.. mutta kieltämättä tää tuntis erkoiselta ratkasulta.. pieni kaupunki ja rivarivuokrakämppiä tosi vähän :/ kerrostaloon emme enää vaihda, ennemmin sitte jatketaan tässä.

[QUOTE="mietteliäs";30063978]Niin.. vanha suola ei 100 % varmuudella ( ero oli totaalinen helpotus kaikille) janota että se ei ole huolena.. mutta kieltämättä tää tuntis erkoiselta ratkasulta.. pieni kaupunki ja rivarivuokrakämppiä tosi vähän :/ kerrostaloon emme enää vaihda, ennemmin sitte jatketaan tässä.[/QUOTE]

Jos ootte kaikki ihan hyvissä väleissä niin kysy exsältä mitä mieltä se olis asiasta jos nytsattuisitte muuttaa naapuriin. lapsien kannalt oliskin tosi mukava juttu mutta mutta.... aina löytyy se mutta.

[QUOTE="mietteliäs";30063964]
Tuliskohan tästä ihan mahdoton yhtälö? Mites kun toisella ns. Lapsivapaa niin lapset juoksentelee kämpästä toiseen.. lähinnä nyt "ääneen" pohdin näitä, mutta onko kellään kokemusta?[/QUOTE]

Lapsivapaa :headwall: Kai nyt lapset saavat kodissaan olla halutessaan. Tuo lapsivapaa kuulostaa lähinnä siltä, että pitää saada sillon ne lapset ulos elämästään. Tutuilla 12 v vaihtoi virallisen kotinsa toiselta toiselle. Kulkee sitten vapaasti molemmissa paikoissa, sai oman huoneen, jota ei sisarusten kanssa tarvinnut jakaa, välimatkaa kodeilla puolisen kilometriä.

Lapsivapaa :headwall: Kai nyt lapset saavat kodissaan olla halutessaan. Tuo lapsivapaa kuulostaa lähinnä siltä, että pitää saada sillon ne lapset ulos elämästään. Tutuilla 12 v vaihtoi virallisen kotinsa toiselta toiselle. Kulkee sitten vapaasti molemmissa paikoissa, sai oman huoneen, jota ei sisarusten kanssa tarvinnut jakaa, välimatkaa kodeilla puolisen kilometriä.

Kyllä mulle ainakin ne lapsivapaat on ns. "henkireikä".
Pärjäisin ihan varmasti, vaikka olisin ihan totaali-yh. Mutta kun lapset nyt joka toinen viikonloppu on isällään, ja lomilla jonkun pidemmän pätkän, niin en mä rehellisesti edes haluaisi, että mukulat juoksee nurkissa. Ei tartte kokata tai edes hankkia jääkaappiin mitään ihmeellistä, voin mennä ja tulla miettimättä, kuinka monta pitää ottaa mukaan jne.

Ymmärrän siis Ap sun pohdinnat, tuleeko siinä sitten tunne, ettet voi silloinkaan suunnitella ohjelmaa vapaasti ja tulla ja mennä niinkuin tykkäät, kun lasten pitäisi olla isällään, jos ne haluaakin rampata kotosalla välillä...

Mutta jos tosiaan olette kaikki ok-väleissä, niin juttele exän ja miksei sen uuden emännänkin kanssa, se varmaan auttais jo jotain.

Mäkin myönnän ihan rehellisesti että ne jokatoiset viikonloput on mulle henkireikä. Ja juuri tuosta syystä, että niinä päivinä kukaan ei herätä mua,;saan syödä millon haluan, lähteä vaikka extempore pyörälenkille tai mikä nyt hyvältä tuntuukin. Mä en myös ikävöi lapsia niissä parissa päivässä, koska niillä on hyvä isä ja isän uus puoliso aivan ihana niille. Niillä on siis oikein hyvä olla sielläkin. Kun lapset mulla kuitenki suurimman osan kuukaudesta yksin vastuulla niin kyllä mä pari vapaapäivää olen ansainnut. Tästä saa jokainen olla mitä mieltä haluaa.

Juttelin jo eksän kanssa ja sille olisi ok meidän muutto sinne. Täytyy alkaa harkitsemaan toden teolla. Olishan se lapsille kyllä ihanaa kun koko ajan kaikki läheiset ihan lähellä :)

Yhteistyössä