Onneksi olkoon :flower:22. hääpäivä :heart:
Onneksi olkoon :flower:22. hääpäivä :heart:
Eikö sekin oo jo parempi, mitä ei olleskaanLasketaanko semmoinen selkävaivaisten tukiliivi?
Kyllä mulle alkaa näitten ysikytästen kohalla olla aika sama mikä on aluvaatevalintaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30063690:Eikö sekin oo jo parempi, mitä ei olleskaan
:hug: Mitä on käynyt?Yölliset puhelinsoitot ei oo teini iän jälkeen enää kivoja...
Ne merkkaa aina et jotain pahaa on tapahtunut
ukko meni pihalle puhumaan veljensä kanssa puhelimessa,:hug: Mitä on käynyt?
Toivottavasti ei mitään tosi pahaa kuitenkaan : /ukko meni pihalle puhumaan veljensä kanssa puhelimessa,
kuulin kun mennessään sano että puhut nyt rauhallisesti ja niin että hän saa selvää ja kerrot alusta asti mitä siellä on tapahtunut. Käski monta kertaa rauhottua.
Muuta en vielä tiedä, pelottaa
Luojan kiitos ei onneksi.Toivottavasti ei mitään tosi pahaa kuitenkaan : /
Montakos päivää tepsankeikka on nyt valvonupillu limu sormi
No hyvä näin Kyllä se uni sieltä tulee takas kun vähän pääset asettumaan.Luojan kiitos ei onneksi.
Lähinnä perhekriisi, pahemman puoleinen muttei kelleen oo käynyt fyysisesti mitään.
Huh ja huokausta. Hirveitä tuommoset soitot!
Nyt katos uniki silmästä kun juur olin kömpiny sänkyyn kun puhelin soi...
15 tuntia. Tosin 8 h sitten nukuin 2 h päikkärit.Montakos päivää tepsankeikka on nyt valvonu
Vois se kannattaa. Mua nukuttais, onneksi just tähän aikaan on eniten hommia.Pitäisköhän käydä nukkumaan, alkais vähän tuntua siltä.