G: Paras lahja jonka olet mieheltä saanut?

  • Viestiketjun aloittaja Gift
  • Ensimmäinen viesti
Lähes kaikki
Kaikki paitsi Ne neljä vuotta sitten joululahjaksi saadut ryppyvoiteet :D miehen puolustukseksi pitää sanoa, että se oli kysynyt myyjältä apua kasvovoiteen valintaan 27-vuotiaalle naiselle ja sille oli annettu paketit käteen ja sanottu, että ovat oikein hyviä voiteita. Paketista paljastu +50 vuotiaille tarkotettu päivä- ja yövoide.
 
Gift
Alkuperäinen kirjoittaja Lähes kaikki;30059150:
Kaikki paitsi Ne neljä vuotta sitten joululahjaksi saadut ryppyvoiteet :D miehen puolustukseksi pitää sanoa, että se oli kysynyt myyjältä apua kasvovoiteen valintaan 27-vuotiaalle naiselle ja sille oli annettu paketit käteen ja sanottu, että ovat oikein hyviä voiteita. Paketista paljastu +50 vuotiaille tarkotettu päivä- ja yövoide.
Hehe :D Yritys oli suuri kuitenkin...
 
En osaa valita parasta, kun niitä on niin monta :D

mutta huonoin tulee kyllä heti mieleen :D exältä sain joululahjaksi työkalusetin joka oli naisille tehty, pinkkiä ja kukkasia :O oli mittaa, ruuvaria, mattoveistä, saksia.. Oli naurussa pitelemistä :D "mitä mä näillä"
 
"northern soul"
Sykemittari. Ei ihmekaan, etta lenkkeily on ollut kamalaa kidutusta. Olen juossut kuntotasooni nahden ihan liian lujaa. Nyt on mukavaa, kun osaa holkytella ihan rauhassa.
 
viaras
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;30059169:
En osaa valita parasta, kun niitä on niin monta :D

mutta huonoin tulee kyllä heti mieleen :D exältä sain joululahjaksi työkalusetin joka oli naisille tehty, pinkkiä ja kukkasia :O oli mittaa, ruuvaria, mattoveistä, saksia.. Oli naurussa pitelemistä :D "mitä mä näillä"
Mitäs vikaa tuossa nyt oli? Olithan sä yksinhuoltajana todella kauan, tarpeellisiahan nuo ovat.
 
1st lady
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;30059169:
En osaa valita parasta, kun niitä on niin monta :D

mutta huonoin tulee kyllä heti mieleen :D exältä sain joululahjaksi työkalusetin joka oli naisille tehty, pinkkiä ja kukkasia :O oli mittaa, ruuvaria, mattoveistä, saksia.. Oli naurussa pitelemistä :D "mitä mä näillä"
No niinpä! :LOL: Oikeastiko se kuvitteli, naisella olisi jotain tarvetta työkaluille? :O Siis naisella! :LOL:
 
"mimmi"
No niinpä! :LOL: Oikeastiko se kuvitteli, naisella olisi jotain tarvetta työkaluille? :O Siis naisella! :LOL:
Miks ei naisella olis tarvetta työkaluille? Mä kasaan meillä melkein aina huonekalut, kiinnitän taulut ja hyllyt ja korjailen rikki menneitä tavaroita. Usein saa työkaluja ettiä kun on miehen jäljiltä jossain joten mulle tuollainen setti olis oivallinen lahja. ;D
 
1st lady
[QUOTE="mimmi";30059198]Miks ei naisella olis tarvetta työkaluille? Mä kasaan meillä melkein aina huonekalut, kiinnitän taulut ja hyllyt ja korjailen rikki menneitä tavaroita. Usein saa työkaluja ettiä kun on miehen jäljiltä jossain joten mulle tuollainen setti olis oivallinen lahja. ;D[/QUOTE]

Et ole tosissasi? :O Teillä sitten varmaan mies pesee pyykkiä ja tekee muita naisten hommia? :D
 
No mutta hei JOULULAHJAKSI naiselle työkaluja :LOL:

No ei ollut kyllä ei niin yhtään osuva valinta. Ostaisitteko itse miehelle joululahjaksi tiskirättejä tai vaikkapa uuden pyykkikorin? :D

Ainiin, oli siinä setissä vielä pieni vasarakin :D se onkin ainoa jota olen koskaan tuosta setistä käyttänyt :D
 
Huutelen puskista
Mä olen saanut isältä tuollaisen naisten työkalusalkun enkä tulisi toimeen ilman sitä! Olin vähän väliä isän työkalupakilla lainaamassa sitä ja sun tätä ja vissiin siihen kyllästyneenä isä sitten osti joululahjaksi tuon salkun. Mä olen työkalujen kanssa oikein hifistelijä ja tykkään myös tyhjennellä lavuaarin hajulukkoja yms. Miten niin nämä on miesten töitä? Tälle vuosituhannelle ja sassiin!
 
"Apila"
Paras oli varmaan mulle tehty biisi:) Yhdessä ollaan vielä. Mies oli silloin köyhä opiskelija, ja jäkikäteen on tullut myös ihania tavaralahjoja kuten just koruja. Silti toi biisi oli kaikista ihanin.
 
"Mimmi"
Yli seitsemän tuhatta euroa maksanut timanttikaulakoru. Ja kun mieheni on tavis, ei todellakaan mikään miljonääri. Tuon korun tarina oli pitkä... mies ei siitä mitään maksanut, vaan siellä oli taustalla joku velkasotku yritysten välillä jne. No ei mua oikeastaan edes kiinnostanut. Pääasia että se tuli miehelleni ihan laillisesti ja hän sen mulle antoi.
 

Yhteistyössä