Maksulliset naiset

Minusta oli aika huvittavaa, kun naiset pohdiskelivat ihan vakavissaan harrastaisivatko seksiä Richard Geren kanssa miljoonasta. Sillon ku se leffa oli kova hitti, mun kaveri kerran töksäytti, että hän antaisi Gerelle persettä vaikka kymppitonnista, meni naiset hiljaiseksi ainakin vähäks aikaa :D

Minä ainakin tarkistan miehiltä varpaanvälit ja kynsienalusetkin, että varmasti ovat puhtaat ennenkuin voin kuvitellakaan mitään touhuja! Teetätän myös äo-testin ja siitä pitää vähintään saada 131 pistettä, että kelpaa minulle. Puhumattakaan ulkonäkökriteereistä!

Ukkovarpaiden välin?

Mitkä maksuttomat? En ole vielä törmännyt naiseen, joka olisi täysin ilmaiseksi mitään tarjonnut.

Herttinen, olenpa ollut tyhmä. Pitääkin alkaa vaativammaksi, sillä rakastajani on näköjään päässyt aivan liian helpolla. Ilmestyn hänen kotiinsa, sekstaillaan ja lähden pois. Enkä ole pyytänyt mitään, ottanut vain omani ja mies on myös siinä samalla ottanut omansa.

Mutta ihan oikeasti, kummat on parempia - maksulliset vai ilmaset? Ei oo omakohtasta kokemusta kummastakaan muuta kuin mitä isot pojat on kertoneet.

Maksullisissa on enemmän variaatiota. Huonoimmat ovat tosi huonoja, niitä ei kiinnosta yhtään. Parhaat ovat sitten todella hyviä. Ja minä todella tarkoitan tätä. :) Nk. ilmaiset sijoittuvat tavallisesti sitten tuohon välimaastoon.

Yhteistyössä