Mitä mieltä nänni- ja napalävistyksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin. Mitä mieltä olette nänni- ja napalävistyksistä?

Näin miehenä sanon, että nättilävistykset pilaa tissit. Ei sellaisia rautanännejä pysty imemään. Ehkä voi olla hyvännäköiset muutama minuutti riisuuntumisen jälkeen, mutta sitten pitäisi ottaa pois. Rintaliiveissä niillä lävistyksillä ei ole mitään virkaa.

Nätti napakoru voi mielestäni olla tosi kivannäköinen. Ei ehkä sovi kaikille, mutta jos sopii, on hyvännäköinen. Lävistyskorut sopii mielestäni korviin ja napaan.

Loppuyhteenveto: Nännilävistyksille EI, napalävistyksille mahdollinen KYLLÄ.

Napa lävistys on kiva, koska se näkyy esim bikinien kanssa :) Jos siis ite ja puoliso tykkää.

Nänni lävistys ei kiva, miehellä on muutenki seksikästä ku ei oo mitään lävistyksiä. Naisella nännilävistys voi olla outo, miettisin että hankalaa jos imettää tai on raskaana yms. Nänni on muutenki nii herkkä alue.

Ite tykkään kyllä et korviin lävistykset vaan, muut on vähä turhia ku ne ei yleensä näy. Kulmalävistys on semmoinen ernu tai rock-tyylinen, se ei sovi monille. Mun tyyli onkin enemmän klassinen :)

tumblr_meu5gkkdE91rl3pn7o1_500.jpg

belly-button-piercing-body-flat-stomach-tan-Favim.com-198393_large.jpg

Mulla on napakoru. Tykkään kyllä. Olen nähnyt yhdellä rokkiräyhämiehellä pienen naparenkaan ja se sopi sille todella hyvin. Nännilävistykset käy mun mielestä vain miehille, naisilla ne on jotenkin roiseja.

Yhteistyössä