The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Maiskista :p! Kylläpä on nyt kiva olla, kun on vatta killillään...hyvä se on kerta päivään lämmä ateria syödä.

Arvakaas mitähätä?! Meitsi katsasti täältä :O pari uutta kirppispaikkaa ja kiitosta vaan - olinpa sitten oikeeseen aikaan liikenteessä, kun tein isolla kassilla löytöjä meijen ipanoille :)! Mä oon niin ilunen :D
 
IhQ
Maiskista :p! Kylläpä on nyt kiva olla, kun on vatta killillään...hyvä se on kerta päivään lämmä ateria syödä.

Arvakaas mitähätä?! Meitsi katsasti täältä :O pari uutta kirppispaikkaa ja kiitosta vaan - olinpa sitten oikeeseen aikaan liikenteessä, kun tein isolla kassilla löytöjä meijen ipanoille :)! Mä oon niin ilunen :D
Tuo on kyllä aina päivän pelastus jos tekee joskus hyviä löytöjä kirppikseltä :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ihkunen armas - elä erehdy hankkimaan mitään mopoautoa, mikä on liikenteessä vain turmioksi ja turvallisuusriski. Vaan - mene autokouluun ja hanki kortti :)! Ja fillari on oikein oivallinen kulkuväline, sillä pääsee paikkaan kuin paikkaan ja ilmaiseksi tulee urheiltuakin!

Monta hyvää asiaa yhdessä fillarissa!

Ja - soita ihmeessä sinne kouluun ja kysy tilannetta! Koulua kannattaa muutoinkin pommitella, niin samalla markkinoit omaa kiinnostustasi sekä motivaatiotasi - sitä ei tiiä, jos vaikka tekisivät viimehetken viilailuja opiskelijapaikkojen suhteen :).
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tuo on kyllä aina päivän pelastus jos tekee joskus hyviä löytöjä kirppikseltä :)
Äläs muuta sano. Meijän ipanat ovat järestään kaikki näemmä väärän kokoisia, koskapa liikkeissäkään ei heijän käyttämät koot kauaa happane, joten alennusmyynnistä en niin paljoa rikastunut kuin ajattelin.....mutta tämä kirppishaahuiluni tuotti kyllä niin hienot tulokset, että jihuu :D!
 
Lälläspyy - mäpä ajjaa kurmoottelinkin tännään jo rollaattorilla ja ehdin vielä peippailla pyörätuollakin, missä oli sikamageet metallinviolettiset vanteet :O :p

Ja muutaman papparoisen kanssa vilkuttelin vielä hövelinä ja vallankin häveliäästi silimää :rolleyes: :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhQ
Ihkunen armas - elä erehdy hankkimaan mitään mopoautoa, mikä on liikenteessä vain turmioksi ja turvallisuusriski. Vaan - mene autokouluun ja hanki kortti :)! Ja fillari on oikein oivallinen kulkuväline, sillä pääsee paikkaan kuin paikkaan ja ilmaiseksi tulee urheiltuakin!

Monta hyvää asiaa yhdessä fillarissa!

Ja - soita ihmeessä sinne kouluun ja kysy tilannetta! Koulua kannattaa muutoinkin pommitella, niin samalla markkinoit omaa kiinnostustasi sekä motivaatiotasi - sitä ei tiiä, jos vaikka tekisivät viimehetken viilailuja opiskelijapaikkojen suhteen :).
Pyörällä olenkin nyt pari päivää suhistellut :) Mutta ajattelen jo syksyä ja talvea..ei sillä sillon pääse/uskalla ajaa.

Ja tuo koulupaikka..mie oon ekalla varasijalla, sen tietty voisi kysyä että mihinhän päivään mennessä niitä peruutuksia voi odotella..liekkö siellä edes semmoista päivää vai voiko joku esim.käydä koulua viikon ja sitten päättää lopettaa?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Pyörällä olenkin nyt pari päivää suhistellut :) Mutta ajattelen jo syksyä ja talvea..ei sillä sillon pääse/uskalla ajaa.

Ja tuo koulupaikka..mie oon ekalla varasijalla, sen tietty voisi kysyä että mihinhän päivään mennessä niitä peruutuksia voi odotella..liekkö siellä edes semmoista päivää vai voiko joku esim.käydä koulua viikon ja sitten päättää lopettaa?
Aina kannattaa kysyä :)
 
Pyörällä olenkin nyt pari päivää suhistellut :) Mutta ajattelen jo syksyä ja talvea..ei sillä sillon pääse/uskalla ajaa.

Ja tuo koulupaikka..mie oon ekalla varasijalla, sen tietty voisi kysyä että mihinhän päivään mennessä niitä peruutuksia voi odotella..liekkö siellä edes semmoista päivää vai voiko joku esim.käydä koulua viikon ja sitten päättää lopettaa?
Kuules,uskallat sä talvellakin ajaa - ei kannata tietty ihan kamalilla pakkasilla tai jos tulee ihan älyttömästi lunta tyyliin puolimetriä puolessa tunnissa - kun sä vaihdat pyörääs ne leveämmät talvirenkaat.

Ja toki siellä voi koulussas käydä niinkin, että on käynyt vain viikon verran ja sitten peruuttaa paikan (joko ei kiinnosta tai on itse saanut peruutuspaikan). Soitat sinne heti huomenissa vaan reippaana, kysymällä se selviää :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä