"sirpa"
Uskaltaako ottaa suntotarjouksen vastaan, lapsiperhe kun kuitenkin ollaan?
Etenkin keinulaudantien alue kiinnostaa.
Etenkin keinulaudantien alue kiinnostaa.
Olen asunut monessa idän "mamu lähiössä" enkä tunnista kirjoitustasi niihin ollenkaan sopivaksi. Merta, kaunista luontoa, uusia asuntoja, nopea yhteys keskustaan ja kaikki palvelut lähellä. Ei ole naapurissa ikinä asunut narkkareita eikä mamuista ole sen enempää haittaa kuin kantasuomalaisista naapureista elleivät ole narkkareita.Alkuperäinen kirjoittaja Ei ikinä menisi;30052771:Noihin Itä-Helsingin Mamu lähiöihin en muuttaisi enää mistään hinnasta lasten kanssa. Tilanne pahenee koko ajan ja koulutuksen taso laskee laskemistaan. Ei siitä voi mamuja syyttää, että eivät osaa suomea ja muuttavat kaikki samaan paikkaan, mutta näin on nyt päässyt käymään.
Muutaman vuoden kun tuolla asut, niin tiedät että puhun totta. Pääsin itse pois vasta 15 vuotiaana eräästä Ruotsin lähiöstä. Kiitän luojaa, etten pidempään joutunut siellä olemaan. Nyt kaikki kaverit narkkeja, rikollisia tai istuu vankilassa.
Jos lapsistasi välität, niin muuta muualle tai pois Helsingistä. Itä-Helsinkiin ei kukaan itseään kunnioittava enää muuta. Suunta on poispäin.
Itä-Helsingissä asuu mm. Hjallis Harkimo ja siellä on eräät Helsingin kallimmista miljoona-asunnoista. Luksus alueita ovat Jollas, Marjaniemi, Karhusaari yms. Rahaa pitää olla yleensä pari miljoonaa, et saa hyvän ok-talon.Alkuperäinen kirjoittaja Ei ikinä menisi;30052771:Jos lapsistasi välität, niin muuta muualle tai pois Helsingistä. Itä-Helsinkiin ei kukaan itseään kunnioittava enää muuta. Suunta on poispäin.
Eihän maahanmuutosta mitään ongelmia seuraa.En tajua, miksi mamuja pitää vihata.
Mä en muuta, koska tykkään asua Suomessa. Miksi mamu pitäisi inhota? On mullakin ihmisryhmiä, joista en tykkää, mutta voisitko kertoa ekana, mikä on mamu ja miksi sitä pitää inhota?Mamuista pitävät: miksette muuta saman tien vaikka Tukholman Rinkebyhyn? Siellä sitä ihanuutta olisi tarjolla maksimaalinen annos.
Ei ihan osu kaikki alueet Itä-Helsinkiin ja kerrotko missä kaupunginosassa Hjallis asuu?Itä-Helsingissä asuu mm. Hjallis Harkimo ja siellä on eräät Helsingin kallimmista miljoona-asunnoista. Luksus alueita ovat Jollas, Marjaniemi, Karhusaari yms. Rahaa pitää olla yleensä pari miljoonaa, et saa hyvän ok-talon.
Eivätkö rikkaat kunniota itseään?