Vahingossa raskaaksi tulleet - miten vahinko kävi?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Viiiiiiiii
Kierukka petti. Oli liikkunut kohtuontelossa ja jätettiin paikalleen koko raskauden ajaksi. Raskauden huomasin vasta rv 13, koska kierukanlaiton jälkeen minulla ei muutenkaan ollut enää kuukautisia.

Minttu-80
e-pillerit eivät sopineet minulle & käytimme väliaikaisesti kondomia, kunnes sopiva merkki löytyisi. yhtenä iltana panetti ja kondomit olivat loppu, touhuttiin ilman & heti aamusta hain katumuspillerin (olivat juuri tulleet reseptivapaiksi). kieltämättä melkoinen sokki kun yhtäkkiä tissit turposi, kahvi haisi pahalta nenään jne & raskaanahan sitä oltiin.. neuvolan terkka väitti että otin sen katumuspillerin liian myöhään, ei suostunut uskomaan että saamari ei vain toiminut! :mad:

toisaalta herää kysymys, mikä SITTEN TOIMII kun yhdellä kaverilla on kierukkalapsi & toisella kapselilapsi?! :O

toivottavasti ei enää koskaan
Kierukka petti. Ironista kyllä, vain vähän aiemmin se oli ultrattu kun minusta tuntui ettei ollut oikein paikallaan ja gynen mukaan valitan turhasta kun anelin taas sterilisaatiota ja kierukan poisottoa kun sattui niin kokoajan ja muutkaan menetelmät eivät sovi. Joopa joo. Syyllisti sitten vielä abortistakin siihen päälle, mutta minä koen kyllä olleeni riittävän huolellinen, mitä nyt tyhmä uskoin lääkäriä. Mies laittoi sitten piuhat poikki kun minulle ei sitä oikeutta suoda.

[QUOTE="mitäh";30037777]Oon vissiin tyhmä mut selittäkää mikä on keskeytetty yhdyntä? jätetäänkö kesken eli mies ei laukea?[/QUOTE]

Ei vaan mies vetää peniksen pois just ennen laukeamista ja laukeaa vaikkapa naisen vatsalle, reisille tms.

???
Yllättävn paljon on näitä vahingossa raskaaksi tulleita ja ehkäisyn pettäminen nimenomaan syynä. Itse en tunne ketään joka olisi käyttänyt oikein ehkäisyä ja tullut raskaaksi siitä huolimatta. Me käytimme vuosia varmojen päivien laskemista enkä tullut raskaaksi. Kun halusimme lapsia niin teimme ne ovulaation aikaan ja heti tärppäsi. Toki olisin lapsen pitänyt jos raskaaksi olisin tullut myös varmojen päivien aikana, eihän se edes ole mikään ehkäisykeino.
Kun olen syönyt pillereitä niin en ole tullut raskaaksi vaikka niitä on joskus unohtunut. Kun lopetin niin heti ensimmäisestä kierrosta tärppäsi.

Yhteistyössä