Käyn aika vähän palstalla, mutta olen saanut kuvan yritteliäästä ja koko ajan touhuavasta ihmisestä, joka tavoittelee ehkä jotakin amerikkalaista unelmaa. Materialismi on ehkä sellainen määräävä piirre.
Elän itse niin erilaista elämää, että minusta monet asiat tuntuvat vieraille, esimerkiksi jotkut stripparikeikat (jos en sotkeudu henkilöstä). Minusta strippauksella rahan tienaaminen olisi yksinkertaisesti hirveää.
Tietynlainen taikauskoisuus tai usko joihinkin ihmehoitoihin on myös tosi kummallista (toivottavasti en taas erehdy henkilöstä...). Minulla lienee joku tieteellinen korkeasti koulutetun ihmisen maailmankuva, johon mitkään ennustajat yms. eivät oikein mahdu, joten en vain sellaista voi ymmärtää. Minulla on se kuva, että Milanna ei ole mitenkään koulutusorientoitunut ihminen, vaan mieluummin tienaisi rahaa nopeasti ja helposti sen sijaan että koulutuksen ja pitkäjänteisyyde avulla etenisi johonkin hyvin palkattuun työhön.
Mukava seurata tällaisiakin ihmisiä, vaikka olenkin aika onnellinen että ei tarvise samanlaisten asioiden kanssa itse painiskella. =)