Pitikö tässä antaa jotain? On mulla ylimääräinen munuainen jos joku tarttee tai luuydintä.No, mitä sä haluat antaa?
Pitikö tässä antaa jotain? On mulla ylimääräinen munuainen jos joku tarttee tai luuydintä.No, mitä sä haluat antaa?
Mun täytyy kans myöntää, että harvoin on ikävämpää ihmistä "vastaan tullut": onneks ei kuitenkaan koskaan livenä.. Jospa oiskin vain joku "nettihahmo", eikä ihminen oikeesti ollenkaan..Björn, koska se on olevinaan jotenkin helvetin paljon parempi kuin muut kun osaa ruåtsia ja käy Stockalla
Täällä kun annetaan kakkuja niin haluatko antaa jotain muuta? Munuainenkin käyPitikö tässä antaa jotain? On mulla ylimääräinen munuainen jos joku tarttee tai luuydintä.
Saat vertaTäällä kun annetaan kakkuja niin haluatko antaa jotain muuta? Munuainenkin käy
siis teinihän siitä tulee mieleen. Höpöttelee täällä ja irl on niin, näin ja morkkaa.Tättärää, määpä oon tavannu krutin livenä parikin kertaa eikä se oo IRLissä yhtään niin irstas ja ällö kun palstalla. Se vaan feikkaa täällä palstalla.
hiljaa ku padre haluu syntiä.Mut miten me voidaan sulle mitään leipoa koska me ollaan kaikki provoja. :'(
miehet ei aiheuta ku sääliä.Nää mää en tykkää ketjut pitäs mun mielestä aina alottaa mustana Saatas vähän enempi draamaa. Aika tylsiä tälläisenaan. Ja miksemmä ollu kenkään ällölistalla?
brutaali moukka. Joka nauttii tylytyksestä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30032774:
Teidän takianne mä vedin kauheen kipallisen suolapähkinöitä, ku popcornit oli loppu. Nyt saa sitte ravata juomassa koko yön. prkl....
Siis säälin miestäsi, jos sinulla semmoinen on.miehet ei aiheuta ku sääliä.
http://soa-file.rohea.com/file/vuodatus/50d45b38d26466c27b000000/528526e58464da8804000015/BeFunky_IMG_7600.jpg-normal.jpg'Ai tää onki joku vitun kakkuketju, mä luulin ihan jotain muuta.
en paljasta asuinpaikkaani tarkemmin.En tiedä vastausta ap:n kysymykseen, mutta oletko sinä Ultramariini Kellokosken prinsessa?