miehet taitaa olla kaikki sikoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emilie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"emilie"

Vieras
Kylpylässä siis tuli oltua perheen kesken,että mua ällöttää kun miehet tuijottaa ihan avoimesti vaikka vaimo vieressä tai mulla mies,en koe olevani mikään seksipommi vaikka mulla onkin silikonirinnat laitettu lasten jälkeen,ne ei oo ollenkaan mitkään ylisuuret edes vaan ihan tavalliset,en tiedä nekö sen tekee mutta äijät kyttää niin että jo ahistaa..ja normiuikkarissa kuljen en missään narubiksuissa,ihme ukkoja oli liikkeellä.
onko kaikki äijät ihan sikoja oikeesti?

Mitä sikamaista siinä on?
Kyllä minäkin naisena katon toisen naisen rintoja enkä ole bi tai lesbo.
Jos sinulla on hyvät rinnat nii kait niitä saa kattoa vai miksi ne latoit?
Itse ainakin rakastan omia rintojani ja esittelen niitä mielellään muille.

Kyllä mäkin katselen ihmisiä, ja uimahallissa joutuu katsomaan sen puol minuuttia pidempään että tunnistaa onko se joku tuttu vai ei. Ja jos on silikonit laittanut niin miks muuksikaan kuin että niitä katsottais!! Eli oma vikas, turhaan rutiset!

No ei ne kyllä kaikki ole.

Harvemmin kukaan ketään tuijottaa, mutta joskus itsellänikin on epävarma tunne (esim kun tiedän nenänpäässäni olevan suuri punainen finni), tuntuu että kaikki tuijottaisi. Ja se, että katsoo toista ihmistä, ei tee kenestäkään sikaa.

no me maalaiset ehkä tuijotetaan mutta osataan pitää samalla kuitenkin suu kiinni toisin kuin kaupunkilaiset jotka möllöttää leipäläpi auki

Ai? Mun mielestä se on just toisin päin. Eiks oo joku sanontakin, tyyliin, "suu kiinni, kärpäset lentää sisään" tms.? Ja eikös niitä kärpäsiä juurikin maalla ole? Ainakin lehmien häntien kimpussa. :D

Nimimerkillä: niin stadilainen kuin olla ja voi (ja onko lehmillä häntä, vai onko niiden hännälle joku toinen sana? miks tää asia edes vaivaa mua näin paljon?)

Ehkä ne katsoo sen muutaman hetken kauemmin kun pohtivat onko aidot vai ei? Sit kun tulevat siihen tulokseen että ei ole aidot, katsovat vielä tarkemmin että oletko vaikka yksi Viidakon tähtösistä? Ei se vielä siaksi tee jos halua julkkiksia bongailla.

Tää on totta ja sit niitten ukkojen vaimot mulkoilee mua,ihan kun mä niitä toisten ukkoja sielä rannalla tai hallissa oisin liehittelemässä...muutenkin toiset naiset suhtautuu tympeästi kauniisiin naisiin,kateuttahan Se useimmiten on,mutta tuntuu ikävälle,itse olen aina ystävällinen kanssa ihmisille ulkonäöstä riippumatta.

Jännä juttu: laittaa silikonit - tietenkin omaksi ilokseen, sellaiset kiristävät kumipallothan ovat todella mukavat. Jos niitä sitten katsoo, on sika. Jos ei katso, niin johan on itsetunto maassa.

ap ei ole selvästi tottunut katseisiin.
Sä vaan kuvittelet, että ne naiset paheksuu sua!
Susta vaan tuntuu siltä, että ne tuijottaa vaikka ei ne oikeesti tuijota ja jos tuijottaa mitä sit?
On sullki ongelma :D

Ai? Mun mielestä se on just toisin päin. Eiks oo joku sanontakin, tyyliin, "suu kiinni, kärpäset lentää sisään" tms.? Ja eikös niitä kärpäsiä juurikin maalla ole? Ainakin lehmien häntien kimpussa. :D

Nimimerkillä: niin stadilainen kuin olla ja voi (ja onko lehmillä häntä, vai onko niiden hännälle joku toinen sana? miks tää asia edes vaivaa mua näin paljon?)

arvaa mistä me on opittu pitämään suut kiinni?

Kyllähän sitä nyt katsoo, jos on jotain katsottavaa. Se on automaatio eikä valinta. Toki sitä voisi olla katsomattakin, mutta miksi nähdä erikseen vaivaa, jotta voisi olla nauttimatta elämän pienistä iloista.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;30027332:
Mun mielestä Suomalaiset ovat ihme kyttääjäkansaa muutenkin.. ja toinen juttu: Luullaan niin saatanasti vaikkei tiedettäis yhtään mitään ihmisestä.

Joo, aivan. Tuolla kun olen reissannut Etelä-Euroopassa, niin kukaan ei kyttää. Eiku...

Yhteistyössä