elämä hajalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeeejeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeeejeee

Vieras
Saatanan hyvää juhannusta mulle! Miehen kanssa tapeltiin niin ettei tästä taida olla enää tietä takasin. Mies nukkuu, minä pakkasin äsken kamat mulle ja kahelle lapselle että voidaan aamulla lähtee. En tiedä minne... mies jäi tammikuussa kiinni että oli pettänyt saman naisen kanssa useita kertoja puolen vuoden aikana saman naisen kanssa. Siitä asti on parisuhdetta selvitelty. Taas selviteltiin. Tuloksena se, että herra kuninkaassa ei oo milloinkaan ollut mitään vikaa, kaikki vika minussa. Jippii!!! Vittu! Hienoo kun on elämä paskana.

Hei SUN elämä ei oo paskana, mutta heitä pihalle se petturiäijä. Se ei tapojaan tuu muuttamaan, jos vaikka lupaisikin. Joku aika vois mennä ok, mutta samaan tilanteeseen päädytte ennemmin tai myöhemmin. Uutta elämääpäin vain rohkeudella, kyllä se siitä!

No kyllä olisin antanu jos olis kelvannu. Ja joo, suhteen ongelmia on käsitelty paljon ja missään vaihessa en oo väittäny olevani syytön. Mutta vaikka kuinka otan syitä niskoilleni ja yritän omalta osaltani toimia enemmän niin kuin mies toivoo, niin en jaksa enää ottaa kaikkea vain omalle kontolleni kun miehessä ei mielestään oo pienintäkään vikaa.

Veikkaan, että tässä tas parisuhdeklassikko kommunikaatio-ongelmat. Harvoinpa kai se pettäjä itseään kuninkaana pitää, mutta loukattuna osapuolena et koe tarvetta kuunnella miestä. Solmuihin ulkopuolinen tulkki eli parisuhdeterapeutti. Hänen tarkoituksensa ei ole estää eroa, vaan saada teidät kommunikoimaan toisillenne ymmärrettävästi. Lasten takia se erittäin tärkeää, vaikka ero olisi väistämätön. Haittehan apua heti pettämisen tultua ilmi? Elämän saa hajalle halutessaan, ero sinällään ei hajota, vaan miten sen tekee.

• Tykkää
Reactions: Data
Kommunikaatio ongelmia on kyllä. Parisuhdeterapeuttia ehdotin, mies ei suostu. Ja kyllä minä kuuntelen, eilenkin kuuntelin ja otin virheitäni vastuulleni kun mies niistä sanoi ja pyytelin anteeksi ja vaikka mitä. Mutta kun tuli mun vuoro puhua, mies ei ota yhden yhtä virhettä vastuulleen eikä aio ottaa mun tahtoa millään tavoin huomioon koska hän kuulemma tekee kaiken oikein. Vika on siis vain ja ainoastaan minussa. Mun vika ettei suhde toimi. No, mä en aio enää olla kynnysmattona jos parisuhteessa minä olen ainoa joka panostaa ja yrittää ottaa toisen tunteet ja tahdon huomioon.

Veikkaan, että tässä tas parisuhdeklassikko kommunikaatio-ongelmat. Harvoinpa kai se pettäjä itseään kuninkaana pitää, mutta loukattuna osapuolena et koe tarvetta kuunnella miestä. Solmuihin ulkopuolinen tulkki eli parisuhdeterapeutti. Hänen tarkoituksensa ei ole estää eroa, vaan saada teidät kommunikoimaan toisillenne ymmärrettävästi. Lasten takia se erittäin tärkeää, vaikka ero olisi väistämätön. Haittehan apua heti pettämisen tultua ilmi? Elämän saa hajalle halutessaan, ero sinällään ei hajota, vaan miten sen tekee.

Minusta kuulosti nimenomaan että tässä tapauksessa pettäjä pitää itseään kuninkaana, kun ei ota mitään vastuuta, ei myönnä mtään virheitään, ei hae apua...Ap on yrittänyt kuunnella.

[QUOTE="nih";30022925]Koska miehelläkin on vastuunsa. Ei voi naista pakottaa jäämään yh-äidiksi.[/QUOTE]

No en mä ainakaa lapsiani jättääsi, varsinkaa tuollaases tilantees. Joo on miehelläki vastuunsa ja lapsista voi olla yhteishuoltajuus, mutta minkälaanen äiti vain lähtee ja jättää lapsensa...

Eli miehes tuskin katuu pettämistäkään, koska jos asenne on tollanen. Teet oikeen ratkasun, kun jatkat elämääsi eteenpäin, ilman tollasta miestä. Pidä myös kiinni siitä, mitä päätät ja kunnioita omaa päätöstäsi.

Omasta kokemuksesta sano, että ite sorruin monesti antamaan anteeksi exälleni ja lopulta oltiin aina samassa pisteessä. Oli jääny taas kiinni pettämisestä ja kaiken lisäks mun exä oli väkivaltanen, eli pelkäsin lähteä, olin voimaton tekemän asioille mitään. Turvauduin alkoholiin ja näin jälkeenpäin ajattelen, että pakenin siihen turruttavaan humalaan, etten olis kokenu henkisesti sitä kipua ja tuskaa siitä, että olin epäonnistunu ja tehny ison virheen. Itsetuntoa ei ollu ollenkaan ja noi pettämiset, joista muutamista jäi kiinni... lopuista kuulin exän kaverilta ja niitä oli paljon, melki alusta lähtien oli pettäny. Neljä vuotta asuttiin yhessä ja sitten lopulta ite petin. Tuo oli äärimmäinen keino päästä irti exästä, koska tiesin, että sen jälkeen saan varmasti olla erossa ja eikä tule hakemaan mua takas. Kuinka väärässä olin, vainos mua vielä tuon pettämisen jälkeenkin ja uhkaili.