No ihan varmasti on.Alkuperäinen kirjoittaja räyh;30015740:Mies1. Mä yritin myös tuohon kasvojen leveyteen kiinnittää huomiota. Yritin siis "huijata" testiä, että kiinnittäisin huomiota enemmän niihin maskuliinisiin piirteisiin. Silti tuli vastauksena, että pidät feminiinisistä miehistä. Peyote tuossa vinkkasi, että testissä on jotain häikkää.
Okei Kiva kun leveämpikasvoisistakin miehistä vielä tykätäänAlkuperäinen kirjoittaja räyh;30015740:Mies1. Mä yritin myös tuohon kasvojen leveyteen kiinnittää huomiota. Yritin siis "huijata" testiä, että kiinnittäisin huomiota enemmän niihin maskuliinisiin piirteisiin. Silti tuli vastauksena, että pidät feminiinisistä miehistä. Peyote tuossa vinkkasi, että testissä on jotain häikkää.
Kokeile testiä niin että klikkaat aina maskuliiniset vaan. Saat tuloksen että pidät feminiinisistä miehistä. Eikö ookkin tossa testissä väärinpäin naamat tai oikea/vasen?Mulla meni 55/45 maskuliinisen puolelle. Oikeassa elämässä taidan kyllä pitää feminiinisen näköisistä miehistä enemmän =)
Tuskinpa ohjelmointivirhe journalisteista johtuu.Aika noloa, nyt ne on korjanneet sen koska valitsin tasan samat ukot ja sain päinvastaisen tuloksen kuin eka kerralla. Kuuluis laittaa nurkkaan häpeemään tollaset "journalistit".
Kenestä ikinä johtuukaan niin sika nolo virhe.Tuskinpa ohjelmointivirhe journalisteista johtuu.
Jossain tutkimuksessa oli, että härmäläiset ja japsinaiset suosivat feminiinisemmän näköisiä miehiä kuin monet muut.