HS: tutkimus miesten kasvoista (testi maskuliini vs. feminiini)

• Viestiketjun aloittaja Tjaah
  • Ensimmäinen viesti
Tjaah
Miellyttävätkö naiselliset vai miehekkäät kasvot? Testaa, millaiseen mieheen nainen lankeaa - Testit - Tiede - Helsingin Sanomat

Miksi kuviin on valittu vain rumia miehiä? Minua ei mielytä yhdetkään kasvot tässä kuvasarjassa! Ei ole nähtävästi valittu kuin suomalaisia/venäläisiä(?) rumia miehiä tähän kuvasarjaan. :( Itseäni miellyttää enemmän sulavat ja symmetriset, mutta myös miehekkäät kasvot. Ennemmin tummat, kuin vaaleat silmät. Yleensä keski-eurooppalaiset tai etelä-eurooppalaiset.

"argh"
On muuten TOSI rumia miehiä, pari kolme on ehkä silleen ihan OK, mutta loput karmeita!

Ovat kyllä ihan venäläisen näköisiä kaikki (Rantala kenties varastanut tutkimustiedot ulkomailta..?). Hassua miten venäläiset naiset ovat niin kauniita ja miehet ovat sitten tuollaisia :D

Pelkästään silmien seutuun keskittymällä menin tuon testin läpi :D
Aikamoisia ... *miettii jotain kaunista ilmaisua eikä näköjään keksi* ... ukkeleita löydetty tuohon testiin.

Mutta itseä viehättää tuon mukaan miehekkäät miehet,
vaikka mutulla tuntui että valitsin useammin sen feminiinisen.
70/30 jakautu prosentit.

Peyote
Pelkästään silmien seutuun keskittymällä menin tuon testin läpi :D
Aikamoisia ... *miettii jotain kaunista ilmaisua eikä näköjään keksi* ... ukkeleita löydetty tuohon testiin.

Mutta itseä viehättää tuon mukaan miehekkäät miehet,
vaikka mutulla tuntui että valitsin useammin sen feminiinisen.
70/30 jakautu prosentit.
Koska ne on laitettu väärinpäin.

viras
loppuun asti kun niin surkeasti kuvankäsitelty(eli otettu samakuva ja tehty siitä kuvankäsittelty kuva). Oli vaan että kumpi puoli mielyttää katsojaa... kumpi parempi kuva tyyliin!

• Tykkää
Reactions: Spukka
räyh
Mä oikein yritin tehdä tuon niin, että tarkastelen niitä maskuliinisia piirteitä (tai niitä piirteitä jotka olen itse ymmärtänyt maskuliiniseksi kuten jykevä leuka tms.) mutta silti testistä tuli, että suosit feminiinisiä piirteitä. WTF. Ja joo oli aika karunnäköstä sakkia niissä kuvissa. Mitä kaikkea ne maskuliiniset piirteet sitten sisältää? Valaiskaa.

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja räyh;30015549:
Mä oikein yritin tehdä tuon niin, että tarkastelen niitä maskuliinisia piirteitä (tai niitä piirteitä jotka olen itse ymmärtänyt maskuliiniseksi kuten jykevä leuka tms.) mutta silti testistä tuli, että suosit feminiinisiä piirteitä. WTF. Ja joo oli aika karunnäköstä sakkia niissä kuvissa. Mitä kaikkea ne maskuliiniset piirteet sitten sisältää? Valaiskaa.

Ne on testissä väärinpäin. Tosi nolo moka. Hävettää ihan sen puolesta joka laittaa tommosen testin yhtään mihinkään.

Eikös Suomessa suosita teräväpiirteisiä ja siroja miehen kasvoja kun taas ulkomailla leveämpiä.

Eli mieluummin

kuin

Itselläni on suht leveät kasvot. Pidän outona tätä mieltymystä, mutta kenties luisevat kasvot assosioituvat suomalaisnaisilla siihen, että ko. mies on moderni ja itsestään huolehtiva - kun taas yleisesti maailmalla lienee niin, että leveät kasvot herättävät naisissa luottamusta ja ovat miehekkäämmät.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
viras
[QUOTE="tii-";30015604]Ennen ja jälkeen minkä? Eihän kasvoja voi muokata feminiinisemmäksi tai maskuliinisemmaksi kuin kuvankäsittelyllä? Kyse kumminkin esim. silmien etäisyydestä toisistaan.[/QUOTE]

että ei heti huomaa eroa että kuvankäsittelty. Se että mies kuva ja nainen kuva ja kumpikin näyttää mieheltä kumpi on mies? tai se että käytetty aikaa kuvien käsittelyyn ja tehty feminiseksi tai maskulisiks. Voin sano että aika hutiloimalla tehty testi.

räyh
Mies1. Mä yritin myös tuohon kasvojen leveyteen kiinnittää huomiota. Yritin siis "huijata" testiä, että kiinnittäisin huomiota enemmän niihin maskuliinisiin piirteisiin. Silti tuli vastauksena, että pidät feminiinisistä miehistä. Peyote tuossa vinkkasi, että testissä on jotain häikkää.

Yhteistyössä