Itkua porua
Mulla ei ole miestä. Olen eronnut ja uutta en ole edes etsinyt, jos tääkään nyt tähän liittyy.
Mitä luupikkejä, hampaiden poisto epäonnistunut?Mä en millään jaksa uskoa että tuo luupiikkikipu loppuu. Itsellään. Näyttää ikenessä siltä et hammastikun teräviä päitä ois 3mm törröllään ikenestä
Kyllä se luupiikki kipu loppuu kun limakalvot suussa paksuuntuu. Mutta nyt olisi tärkeintä että pitäisit vaan sitkeesti tekareita suussa yötäpäivää.Mä en millään jaksa uskoa että tuo luupiikkikipu loppuu. Itsellään. Näyttää ikenessä siltä et hammastikun teräviä päitä ois 3mm törröllään ikenestä
Ne " piikit" on hammaskuopan reunoja ja ne " katoaa" kun limakalvo paksuuntuu, mutta ap. ei nyt vaan suostu asiaa uskomaan. Hampaidenpoisto on onnistunut.Mitä luupikkejä, hampaiden poisto epäonnistunut?
Itsellä oli samanlaisia ja ne katoaa kyllä kunhan limakalvo paksuuntuu ja pidät niitä tekareita väkisin suussa .. totut niihin ja kyllä sn suukin kiinni menee kun leukanivelet tottuu uuteen purentaan.
Sä totut niihin ja sun suu menee kiinni ja kivut loppuu kun vaan sitkeesti alat pitää niitä kun saat ne. Mulla on kokoproteesit ja mä oikeesti tiedän mistä puhun.Niin, siis mulla ei ole kotona edes ne hampaat vielä, viime kerralla en pystynyt kivun vuoksi laittamaan edes suuhun niitä. Tässä on nyt pieni tauko ennen seuraavaa ja mä poraan täällä kun ne hampaat ei edes sovi mulle. Kun ei huulet mene edes kiinno kun laitan hampaat yhteen. Mielestäni jos maksan 1450 niiden kuuluisi edes sopia naamaani??! Eikö???
Se voi olla myös irtonainen pala. Yhtä kipeä on.Alkuperäinen kirjoittaja Tietävä;30006807:Ne " piikit" on hammaskuopan reunoja ja ne " katoaa" kun limakalvo paksuuntuu, mutta ap. ei nyt vaan suostu asiaa uskomaan. Hampaidenpoisto on onnistunut.
Itseltäni poistettiin yksi hammas tässä noin kuukausi sitten, ja tilalle tuli ikävän tuntuinen ja kipeä piikki. Mikä lie, juuri kai?Mä en millään jaksa uskoa että tuo luupiikkikipu loppuu. Itsellään. Näyttää ikenessä siltä et hammastikun teräviä päitä ois 3mm törröllään ikenestä
Totut varmaan tekohampaisiin, kipu loppuu ja peilikuvakin näyttää hyvältä.Totunko? Totunko myös peilikuvaani missä näytän dentastic mainoksen koiralta ja suu kiinni hevoselta? :/
Tiedän tunteen, kun hammaslääkärin/-teknikon kanssa ei synkkaa. Hammaslääkäri sovitti mulle purentakiskon. Kävin kaksi kertaa valittamassa, että kisko ei istu. Kolmannella ja neljännellä kerralla kiskoa korjasi suurikirurgi, kun terveyskeskuksessa oli kesäsulku. Kisko ei istu vieläkään, mutta laitan siihen pumpulia täytteeksi, niin sitten istuu.Sehän tässä onkin kun meillä ei teknikon kans synkkaa, se ei siis tajua mitä mä selitän, jankkaa päälle vaan.
Sit sun miehes tarvii lisäkoulutusta. Jos on huonot hampaat ja joutuu esim. lonkaleikkaukseen, poistetaan kaikki hampaat, jotta ei tule haitallisia bakteereita vereen huonoista hampaista.Alkuperäinen kirjoittaja Tietää;30007616:Keneltäkään ihmiseltä ei poisteta kaikkia omia hampaita! Mieheni on hammaslääkäri ja hän sanoi niin kun kysyin asiaa häneltä!