The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oon niin väsynyt kun unet oli taas vähän köykäset et itkua pukkais.Yks puhelu ja heti tällänen olo,tuskin muuten mut luulen et väsymys saa pienetkin asiat tuntumaan isommilta mitä oikeesti on.

ja kohta tarvii lähteä kuskiks,yhtään huvittais.
 
Moro moro :wave:

Jösses mikä viikonloppu. Tuparit venähtiki pari päiväsiksi. Tutustuin ihan hirveen moneen hyvään tyyppiin, paljuiltiin, juotiin, saunottiin syötiin istuskeltii ja juteltiin. Oli ihan sairaan hienoa. :heart: Mut nyt kyllä väsyttää, pitää myöntää.

Sekä se, että yks uus tuttavuus sai mut taas ikävöimään Letukkaa ja teddyjä. :'( Missä mun auto, kellohame ja nahkatakki on? Tahtoo, tahtoo, tahtoo, tahtoo taas. Ehkä pitäs tästä ryhdistäytyä taas ja lähtee autokaupoille :heart:
 
IhQ
Iltoja ja öitä..
Kaverit kävi piipahtamassa ja tän järjestyksen kans on pähkäilty. Ei näy kellekään kelpaavan se kirjahylly, ihan tyhmää. Meinasin vaikka lastenhuoneeseen tunkea yhden osan...: / ne kyl oikeestikin tarviis oman kirjahyllyn...
 
Olenko mä ainoa joka lukee ton jotenkin silviisiä, et herra HotDog on varannu huoneen jostain Eden- nimisestä pesulasta? tjsp.
...mä on niin helposti vietävissä tätä nykyä :snotty:..enkä mä mitään sano etteikö tuommoinen pesulajuttukin olis hienoa - ja mistä sitä tuosta miehestä tietää :O - mutta mua vietiin sanoisinko edukkaammin vaikkakin kallisarvoista oli....

Nyt on kuulkaas niin saaneen olonen tila päällänsä, että aivot on ihan vaahtokarkilla ja hattaralla ja tärkein elin on niin bumbum, jotta! Pumpun päälle kait tämmöset killerit ottaa, ikinä tämmösiin extempore- pitäs olla menossa jo- lähtöihin totu, vaikka kait jo pitäis....

Mutta niin on ruumis ja sielumieli ja silmät ja korvat ja jalat ja kädet jajajaja...ihan kaikki paikat, kolot ja notkot ja uomat ja kaaret saaneet latausta ja hemmottelua ja rakkautta, että - hyi sentään, kun on hävyttömän hyvä olo :D :heart:

Mies tempas tämän yllärimökkikortin esiin eli kuninkaallinen vaununi suuntasi keskelle ei mitään, siis sellaista luonnonrauhaa ja maisemaa :heart:, missä se ihana piilopirtti lepäs. Kaikki lapset aivan myytynä, ei ole autosta ulossuoritettu ikinä niin rivakasti :D!

Ja kun siellä sai vain olla :O :)! Muksut tajus juonen heti ja jokaiselle löytyi jotakin tekemistä tai vaan tekemättömyyttä. Ja mä sain vaan olla piällysmiehenä...enhän mä sitä sitten osanu tietenkään mutta mies kävi intoani toppuuttelemassa tarjoilemalla drinksua ja muutakin silmäniloa :rolleyes:...

Mutta ennen kaikkea mua, tiiättekö, läikähdytti se kuinka tuo mies-mun mies :heart:! - omistautui meille kaikille, otti jokaisen huomioon, oli yhdessä ja erikseen lasten kanssa ja muisti minutkin...Poispyyhdetyt ovat ne pitkät yksinäiset päivät ja arkiset tiukat tilanteet ja toisen aikuisen läsnäolon kaipuu, yksinäisistä öistä puhumattakaan.... Toi mies on tuossa :heart:!

Eden se paikka kyllä oli ja on, meidän kesä taitaa nyt mennä enimmäkseen siellä...vissiin :D? Ja mä mokoma olen niin ällösiirappisokerisen hurmaantunut ja rakastunut mieheeni, että esikoinenkin sanoi meidän keskellä kartanoa pussaillessa, jotta koettakaa jo tokkeentua :D ja nuorimmainen tuli siihen meitä molempia halaamaan hymyillen ja tokais: Rakkaudesta se Suomen kesäkin tunnetaan!

:O :D :heart:

Ihan hirveenkauheenkamala sepostus tuli :ashamed: mutta en voinut pidätelläkään :D
 
Kuskin hommat tehty,samalla sain nami ruokaa...vissiinkin palkka kun kuskasin tai sitten muuten vaan,en tiedä mutta kutsu kävi tyyliin tuutko sä syömään? No meninhän mä kun en ole tänään syönyt mitään. Kohta vois ruveta huhuilee masaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan mahtavan kuulosta :)
Alko itteekin ihan mahdottomasti hymyilyttään kun luki tuon sepustuksen :D

Kesä, kärpäset ja ihan in lööv siihen päälle, voi jee, aivan superisti varpaita kipristävää! :heart:
On ihan pakko sanoa, että tuntuu niiin höpölle :heart: :D

Että kun tuo yks tuossa osaakin olla niin...!!!...kyllä te tiijätte...että kun vieläkin vetää jalat alta ja on ajattelevainen ja täynnä tuollaista yllätyksellisyyttä ja paloa...:heart:

Siunattu saan olla,että rinnalleni hänet sain
 
...mutta mä poistun tästä nyt :wave:....ja otan kainaloispaikkani haltuun :rolleyes:

Hyi olkoon oikeesti - tästä siirapista ei näemmä tule loppua eikä tolkkua, joten ihan teijenkin rauhan seivaamiseksi, nostan kytkintä....:D

Mutta sen vielä sanon, että vaikka tämä päivä taatusti jää mun sydämeen ikuisiksi ajoiksi tunnerikkaana ja hyvin laadukkaana päivänä, niin samalla sain sitä varmuutta - jälleen, senkin epäileväinen elli!! - että mulla on tuossa lähellä vankka kallio,mihin nojata ja hakea tukea ja turvaa silloinkin, kun rouhastaan kylmällä kouralla. Ja sitä mun elo nyt vain on, tässä on tilannetta päällänsä niin paljon, vuorottelee se suunnaton ilo ja se huoli ja tuska, mutta se tietoisuus siitä, että tapahtui mitä tahansa, niin....

:heart: mua kannatellaan suurella sydämellä
Rakastan, rakastan, niin kovin rakastan.

Mutta - foorumi on vapaa karvakasasta :D! Ihania, levollisia unikuvia ihan jokaiselle :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja famipala
Se on ihana tunne se "Voi jessus että mä vaan rakastan tota vieläkin"-tunne :)

Tässä yksi yö ukkosen kanssa höpöteltiin sängyssä niitä näitä kun ei saatu kumpikaan unta, juteltiin kaikkea semi syvällistä ja ihan hömppää ja muutakin siltä väliltä.
Ei oikeestaan silti mitään järkevää. Ja jooo, keskustelu oli niin sanottua PanonPäällePuhelua :D

Mutta se tunne mikä siitä aamu yölle venyneestä juttelusta tuli :heart:
Semmonen Tää on mun mies, ja nää on meidän juttuja eikä kenenkään muun, ja toi ymmärtää mua ja mun höpinää, mä ymmärrän sitä ja sen höpinää, ja zissus kun me ollaan etuoikeutettuja että ollaan juur toisemme löydetty.
*huokaus*
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä