The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oikein :)! Mäkin saan tässä nyt nautiskella miehen keittämistä kaffeista, kun lomalla tuossa on....:heart:

Tosin tässä nyt on menossa tämmönen perinteinen "kuka toi mies on, vieläkö toi mies täällä on, milloinka se lähtee?" - ällistyspällistyskummastelu :D
Jännittävää, sitten voi aina tehdä tällit ja tutustua toiseen uudelleen. Aavistan pientä viettelyn ilmapiiriä :heart:
 
Eipä tuu taitavia käsiä auttamaan vaikka kuinka vinkuisin. Kun olin sinkku, niin lavuaari vessasta meni rikki. Pyysin kahtakin tuntemaani miestä auttamaan vaihdossa. Huom, kävin itse K-Raudassa ostamassa uuden ja kannoin sen autoon ihan itse (myyjä virnuili etten selviä kantamisesta) ja vielä kotiinkin ehjänä. Vaihdoin sen itse vaikka ruumiita meinasi tulla välillä. Jonkun ajan päästä toinen näistä miehistä pyysi apua uuden omakotitalon sisäverkon kaapeloinnissa ja läppärin asennuksessa. Arvatkaa, mitä suosittelin, muutama ruma sana.
Miehiä???

No, saniteettiposliinin vaihto saattaa olla operaatio joka ei ihan jokajaskalta onnistu, mut ainahan sitä voi vilkaista vaikka ei olis gynekologikaan.
 
EI mutta jumankeikkamus sentään :O! Siinä maha missä painitaan :D...tuli ilmoitusluontoinen asia, jotta "alas muru nostaa sievä peffas ylös ja tule kuningattareksi mukaamme! Vaunu on valmiina alamaisineen, jotta jos loihtisit pientä suupalaa ja juomapuolta mukaan, niin me järjestetään ohjelmat ja maisemat on jo valmiiksi kohdallaan....kaikin puolin jos ymmärrät mitä tarkoitan..."...

Uuuuu...:D

Eli - mä jourun nyt jättään teitit kaikki :wave: :kiss: mutta palataanhan linjoille :)
Ihania olette :)!
 
Miehiä???

No, saniteettiposliinin vaihto saattaa olla operaatio joka ei ihan jokajaskalta onnistu, mut ainahan sitä voi vilkaista vaikka ei olis gynekologikaan.
Vittu, kun apua ei saa vaikka pyytää. Ihan kaikkea en osaa tehdä vaikka paljon osaankin. Sitten tulee myös fyysinen kantoraja vastaan, en ole mikään bodari.

Ei se mitään, sen verran sisukas olen että olen selvinnyt. Nykyisessä suhteessa ehkä vaikeinta on ollut antaa puolison tehdä asioita. Ei hänkään aina ehkä osaa, mutta on ihan eri raamit kuin meikäläisellä. Ensimmäistä kertaa elämässä on joku, joka tekee raskaimmat asiat mun puolesta.

Niin, ja miehiä tietysti. Ei mun tyttökaverit tällaisia osaa hoitaa. Niillä on kaikilla taitavat miehet (joita ei saa lainata...). Yksin asuva nainen on aina jonninmoinen uhka parisuhteessa olevalle naiselle.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
EI mutta jumankeikkamus sentään :O! Siinä maha missä painitaan :D...tuli ilmoitusluontoinen asia, jotta "alas muru nostaa sievä peffas ylös ja tule kuningattareksi mukaamme! Vaunu on valmiina alamaisineen, jotta jos loihtisit pientä suupalaa ja juomapuolta mukaan, niin me järjestetään ohjelmat ja maisemat on jo valmiiksi kohdallaan....kaikin puolin jos ymmärrät mitä tarkoitan..."...

Uuuuu...:D

Eli - mä jourun nyt jättään teitit kaikki :wave: :kiss: mutta palataanhan linjoille :)
Ihania olette :)!
Olenko mä ainoa joka lukee ton jotenkin silviisiä, et herra HotDog on varannu huoneen jostain Eden- nimisestä pesulasta? tjsp.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
IhQ
Kylläpä kuulosti salamyhkäiseltä tuo FC:n miehen ilmoitus :D Mitähän kivaa se on keksiny...?

Meillä neidit hyppii seinille, eivät kuitenkaan suostu pihalle lähteä villitsemään kavereiden kans. Mitä mie noille teen???|O
 
Vittu, kun apua ei saa vaikka pyytää. Ihan kaikkea en osaa tehdä vaikka paljon osaankin. Sitten tulee myös fyysinen kantoraja vastaan, en ole mikään bodari.

Ei se mitään, sen verran sisukas olen että olen selvinnyt. Nykyisessä suhteessa ehkä vaikeinta on ollut antaa puolison tehdä asioita. Ei hänkään aina ehkä osaa, mutta on ihan eri raamit kuin meikäläisellä. Ensimmäistä kertaa elämässä on joku, joka tekee raskaimmat asiat mun puolesta.

Niin, ja miehiä tietysti. Ei mun tyttökaverit tällaisia osaa hoitaa. Niillä on kaikilla taitavat miehet (joita ei saa lainata...). Yksin asuva nainen on aina jonninmoinen uhka parisuhteessa olevalle naiselle.
Sinkkusyndrooma.

Kaverin miestä ei voi pyytää lainaksi, koska olet kauhee uhka. (Kummallista kyllä, ex- rouvakultani päästi mut pyydettäessä minne vaan, jopa soittamaan humppaa)

Sinkkumiestä taas ei kande pyytää, koska semmoiselle kumminkin joku lavuaarin asennus on toissijaista.

Yhtälö on vaikea.

Onneksi Tinkuliinin lipasto on koottu.
 
Mä en edes esitä että osaisin jotain tehdä jossen osaa,se jää muuten tekemättä. On tää sinkkunaisen elämä kans...kokoajan jotain mitä pitäis fiksata.Ei sellasia ennen tajunnut edes huomata kun oli toinen joka ne fiksas ihan huomaamatta. Ja mulla ei ole esim:habaa juuri yhtään eli en jaksa kanniskella ja siirrellä ihan hirveesti joten jo niissäkin olen ihan tuskissani. Eipä noita auttavia paljon ole keneltä pyytäis jos apua tarvii. En mä avuton ole mutta jos en osaa jotain tai olen epävarma niin mielummin pyydän apua kuin yritän itse jolloin edessä voi olla suurempi katastrofi kuin alkuperäinen ongelma olis ollut.
 
Sinkkusyndrooma.

Kaverin miestä ei voi pyytää lainaksi, koska olet kauhee uhka. (Kummallista kyllä, ex- rouvakultani päästi mut pyydettäessä minne vaan, jopa soittamaan humppaa)

Sinkkumiestä taas ei kande pyytää, koska semmoiselle kumminkin joku lavuaarin asennus on toissijaista.

Yhtälö on vaikea.

Onneksi Tinkuliinin lipasto on koottu.
Amen to that.
 
Kylläpä kuulosti salamyhkäiseltä tuo FC:n miehen ilmoitus :D Mitähän kivaa se on keksiny...?

Meillä neidit hyppii seinille, eivät kuitenkaan suostu pihalle lähteä villitsemään kavereiden kans. Mitä mie noille teen???|O
Himputti kun mä en ettimälläkään löydä sitä vanhaa sasmoxin mainoskuvaa "kiinnitä mitä kiinnität", mis muksu on nostettu haalareista naulakkoon.
 
IhQ
Pakotin lapset siivoomaan huonettaan, ihan kunnolla. Sanoin että mie siivoan sen muuten, kaikki ylimääräset roinat jätesäkkiin ja roskiin.
On siellä se jätesäkki, nyt saavat ite päättää vähän että mitä sinne laitetaan. Tajuaa ne itekin (ainakin nuorempi) että pakko laittaa ylimäärärojua poiskin, ei sinne huoneeseen mahdu kohta yhtään ketään olemaan, saatika nukkumaan tai leikkimään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä