Oivoi, kävi kaverille paha moka fb:ssä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaikkien janoisten sankari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaikkien janoisten sankari

Vieras
Akka jaksaa aina mainostaa miten heidän parivuotias lapsi ei juo mehuja, ei oo annettu maistaakaan mutta kerran vahingossa sai ja sylki pois. Ja mehut on perkeleestä seuraavia.

Vaan nytpä oli laittanut faceen seinälleen kuvan missä lapsi juo Grandia posket lommolla ja ilmeisen hyvin näkyy maistuvan :D

Miks tarvii esittää turhaan ettei heillä lapsille mehua anneta? ;)

Mitä sitten vaikka olisi ollutkin? Jos juuri viime viikolla kovaan ääneen ihmetteli ihmisiä jotka lapsille mehua antaa kun heillä ainakin kouluikään asti tarjotaan vain vettä niin äkkiäpä se mieli muuttui :D

Sinänsä aivan sama, kunhan huvittaa ;)

ootko ap?

no mutta kumma jos jaksaa toisten asiat kiinnostaa niin paljon että persettä kutkuttelee jatkuvasti.

sitäpaitsi voihan se luulla että grandi ei oo mehua. mistäs noista tietää. eniten kiinnostaa että miksi kiinnostaa niin paljon. anna olla, niin on oma elämäsikin helpompaa.

ootko ap?

no mutta kumma jos jaksaa toisten asiat kiinnostaa niin paljon että persettä kutkuttelee jatkuvasti.

sitäpaitsi voihan se luulla että grandi ei oo mehua. mistäs noista tietää. eniten kiinnostaa että miksi kiinnostaa niin paljon. anna olla, niin on oma elämäsikin helpompaa.

No siksi kiinnostaa kun on useamman kerran ns. rivien välistä antanut ymmärtää etyä heidän toimintatapansa on oikeampi kuin niiden (esimerkiksi meidän perheen) jotka antavat lapsille myös sitä mehua :D

Nooh, sama ihminen kovaan ääneen lapsensa ollessa vastasyntynyt mainosti tekevänsä kaikki soseet itse, mutta pilttiähän se kotiin kantoi selkä vääränä...
Ihme esittämistä ja pätemistä.

ootko ap?

Mua kiinnostaa, miks sua kiinnostaa noin paljon ap:n ihmettelyt.
Missä sulla se kutina tuntuu niinku.

Jospas sillä lapsella on joku vatsatauti tms. Itse ainakin siinä vaiheessa syötän ja juotan lapselle vähän kaikkea, että uppoaisi edes se, mikä vähänkään maistuu

Itse olen myös vastaavaa ihmetellyt yhdellä tuttavalla sama tyyli ;)
Meilllä ei koskaan syödä valmisruokaa ja ne on pahasta en ymmärrä miten jotkut voi valmis mikroruokia tai roiskeläppiä antaa lapsilleen tai syödä edes niitä itse.
En käy ikinä Lidlissä suosin Suomalaista ja kotimaista kauppaketjua ja luomuruokaa ja kaikki pitää olla itetehtyä luomujauhoista lähtien.
En ymmärrä ettei muka ole aikaa itse leipoa leipiä vaan tarjotaan kaupan valmiita huonoja jne. listaa voisi jatkaa :D
- vaan kun menen heille kylään on aivan joka kerta heillä saarioisten pitsaa tai jotakin muuta valmis mikro ateriaa mikä heitetään mikroon kuin valmiita kaupan leipiä ja pipareitakin näyttää olevan tarjolla ja joka kerta sama selitys :D
"en nyt kerennyt ja ostin nyt kerrankin (tai mies osti) ja syön nopeasti "
Siitten hän koettaa siinä syödä kun minä juon teetäni ja irvistelee joka toisella haarukalla kuinka on pahaa ja kuinka on luomuruoka niin hyvää kun sen itse tekee ja ei tätä oikeasti muuten söisi mutta kun on ollut tänään kiirettä jne koottuja selityksiä
ja joka kerta ne samat selitykset, jotenkin käy jo tavallaan sääliksi :/
Sanoin kerran ettei minulle tarvi selitellä ja puolustella vaan hän suuttui kuinka hän oikeasti ei koskaan syö muuten tällaista ja jos kerta vuoteen hän syö ja hänellä huono omatunto :D
Ainut vaan että käyn heillä noin kerta viikossa :D :D

Ymmärrän apn pointin, itseäkin ärsyttää muutamat kaverit, jotka haukkuvat muut maanrakoon jonkun tietyn asian suhteen, jota todellisuudessa tekee itsekin. Näihin kuuluu nää, minä en koskaan vie lapsia heseen/mäkkäriin, ja silti siellä käydään. Meillä lapset ei syö karkkia, eipä. Kaikki baarissa juoksevat äidit on saatanasta, ja itse käy vähintään kerran kk..

[QUOTE="huoh";30002496]No olisit heti sanonu että ne oli HopLopissa! Ehkä siellä ei myyty mitään muuta juotavaa ja vedet oli katkennu?[/QUOTE]

Meillä ei hoplopissa myydä kuin pullotettua vettä ;)
Taitaa palstamammat puolustella kun itse tekee samaa hyi mehua ei meidän Nicopetteri ja nurkantakana heti mehulasi suuhun :D

No en itse ainakaan veis vatsatautista muiden lasten kans HopLoppiin juomaan sitä mehua ;)

Aha, ok. En ymmärtänyt avausviestistä tuollaisia. Ja voihan sitä joskus pitää tuollaisia spesiaalipäiviä herkutteluineen?! Vai eikö voi?!

Aha, ok. En ymmärtänyt avausviestistä tuollaisia. Ja voihan sitä joskus pitää tuollaisia spesiaalipäiviä herkutteluineen?! Vai eikö voi?!

Eikai siitä ollut kyse, etteikö voisi herkutella. Vaan miksi pitää sitten muille esittää ja valehdella, ettei heillä juoda mehua, eikä lapsi edes pidä mehusta? Miksi ostaa lapselle edes HopLopissa pillimehu, jos lapsi sylkee mehun pois. :)

Moka? Paha moka?

smiley-laughing024.gif

Kulissia kulissia! Tiedän monenkin henkilön jotka puhuvat miten heidän perhe tekee sitä ja tätä ja tuota. Jaetaan kuvia missä ovat millon lie missä, syövät garmeegurmee herkkuja, ostivat jotain kallista ym. Todellisuus on toinen, kun heidän kanssaan kirjoittelen/soittelen on ero lähellä ja menee päin puuta. Ei kaikki halua kertoa totuutta jos kavereita naamakirjassa olisi päälle 300. Kai jotkut haluavat että toiset olisivat hieman kateellisia ja jos totta puhutaan olisin itsekin ellen totuutta tietäisi mutten ala siitä niille heidän seinillään huudella koska jokainen tekee niinkuin parhaaksi katsoo.

Itse olen myös vastaavaa ihmetellyt yhdellä tuttavalla sama tyyli ;)
Meilllä ei koskaan syödä valmisruokaa ja ne on pahasta en ymmärrä miten jotkut voi valmis mikroruokia tai roiskeläppiä antaa lapsilleen tai syödä edes niitä itse.
En käy ikinä Lidlissä suosin Suomalaista ja kotimaista kauppaketjua ja luomuruokaa ja kaikki pitää olla itetehtyä luomujauhoista lähtien.
En ymmärrä ettei muka ole aikaa itse leipoa leipiä vaan tarjotaan kaupan valmiita huonoja jne. listaa voisi jatkaa :D
- vaan kun menen heille kylään on aivan joka kerta heillä saarioisten pitsaa tai jotakin muuta valmis mikro ateriaa mikä heitetään mikroon kuin valmiita kaupan leipiä ja pipareitakin näyttää olevan tarjolla ja joka kerta sama selitys :D
"en nyt kerennyt ja ostin nyt kerrankin (tai mies osti) ja syön nopeasti "
Siitten hän koettaa siinä syödä kun minä juon teetäni ja irvistelee joka toisella haarukalla kuinka on pahaa ja kuinka on luomuruoka niin hyvää kun sen itse tekee ja ei tätä oikeasti muuten söisi mutta kun on ollut tänään kiirettä jne koottuja selityksiä
ja joka kerta ne samat selitykset, jotenkin käy jo tavallaan sääliksi :/
Sanoin kerran ettei minulle tarvi selitellä ja puolustella vaan hän suuttui kuinka hän oikeasti ei koskaan syö muuten tällaista ja jos kerta vuoteen hän syö ja hänellä huono omatunto :D
Ainut vaan että käyn heillä noin kerta viikossa :D :D

Minunkin tuttavapiiristä löytyy näitä... jaksa muuta kuin ihmetellä puheita/tekoja. Syömiset ovat siis vai yksi osa kokonaisuudesta

Yhteistyössä