The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa. Kävin lääkärissä ja sen jälkeen oli pakko mennä hampparille, paha mieli. Lääkärin puntari näytti 6 kg enemmän painoa kuin kotipuntari :mad: Jos tämä pitää paikkaansa, niin miehen syytä kaikki, kun tekee mulle herkkuja piristääkseen mun väsynyttä ja nuutunutta olemusta työpäivän jälkeen.
En ollenkaan lähtis uskomaan lääkärin tulosta kaiken sote- uudistuksien keskellä...kuitenkin tässä kaiken kohkaamisen aikana on varmasti häneltäkin unohtunut kokonaan numerotietoisuus saati puntarin nollaaminen puhumattakaan asiakaslähtöisestä kohtaamisesta, joten...

Viittaa kintaalla. Ja nauti edelleenkin ihanasta miehesi suomasta huomaavaisuudesta hyvillä mielin :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
miten voikin olla noin huonosti viritetty puntari

ja vielä lääkärillä
Lekurit ny on aina vähän semmosia outoja paikkoja ja ne aina on löytävinään jostain vikaa.

Vanha humpansoittaja meni lekuriin valittamaan jotain oiretta, niin lekuri sanoi, et jospa vähentäisit viinaa, tupakkia ja naisissa laukkaamista, niin katotaan josko oireet helpottaa?
Humpansoittaja tokaisi, et kun et ole asiasta varma, niin jos hän lisää noita kaikkia ja katotaan josko oireet pahenee!
 
En ollenkaan lähtis uskomaan lääkärin tulosta kaiken sote- uudistuksien keskellä...kuitenkin tässä kaiken kohkaamisen aikana on varmasti häneltäkin unohtunut kokonaan numerotietoisuus saati puntarin nollaaminen puhumattakaan asiakaslähtöisestä kohtaamisesta, joten...

Viittaa kintaalla. Ja nauti edelleenkin ihanasta miehesi suomasta huomaavaisuudesta hyvillä mielin :)
Ostan isommat housut, ongelma ratkaistu. Tuntuu älyttömän hoikalta, tulee parempi mieli, voi syödä taas huoletta :confused:
 
Hyi teitä, tuhmat. Ny alko himottamaan, rockyroad jäätelö. :)
Että on mahtavaa herkkua, ehkä parasta jäätelöä.
 
Ei pitäs valittaa. Kahdellakin kaverilla oli aikoinaan ekan vauvan syntyessä miehet merillä. Toinen oli aina yhdeksän viikkoa merillä ja jos huono tsägä kävi, niin kakstoista. Käytiin aina silloin tällöin yhdessä ruokakaupassa. Minä työntelin muksua kärryissä ja tää mamma rohmus kahteen ostoskärryyn tavaraa. Jälkeenpäin ajatellen oon ollut tyhmä, olisin voinut tarjota apuani huomattavasti useammin, mutta kun en tiennyt tuon taivaallista vielä siinä kohtaa, miltä tuntuu olla sidottu siihen ylimääräiseen ulokkeeseen 24 h. No, kuitenkin. Ekan vauvan myötä molemmat isät jossain kohti jäivät maihin.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä