The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ois kyl kauheen kätsyä et ketjulaiset asuis lähempänä toisiaan, vois tulla aina halaamaan oikeesti kun piristätte päivää.
Oon edelleen vakaasti sitä mieltä että kaikkien ketjulaisten tars perustaa uusi Eden,
jossa kirmattaisiin ilkosillaan kukkakedoilla ja nukuttais yömme kaikki yhdessä isossa ketjulusikassa karhuntaljojen alla. :heart:

Virtuaalihalit on kivoja,
mutta on hetkiä jollon tekis mieli suikkasta iso märkä suukko toisen poskelle, niinkun just nyt sulle Kepsis
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29998532:
Arvatkaas mitä?

Enää yksi työilta 8h ja sitte mulla on L-O-M-A lomalomalomalomalomalomaloma.. :D Eka huominen päivä talvilomaa ja sitte maanantaina alkaa kesäloma.. :)
Tämä päivähän menee tuossa sitten kuin tanssi :D. Onko pitkäkin loma tiedossa?

Miun pitää ensi viikolla kömpiä töihin, mutta kolme viikkoa on vielä onneksi tiedossa lomaa :D.
 
Oon edelleen vakaasti sitä mieltä että kaikkien ketjulaisten tars perustaa uusi Eden,
jossa kirmattaisiin ilkosillaan kukkakedoilla ja nukuttais yömme kaikki yhdessä isossa ketjulusikassa karhuntaljojen alla. :heart:

Virtuaalihalit on kivoja,
mutta on hetkiä jollon tekis mieli suikkasta iso märkä suukko toisen poskelle, niinkun just nyt sulle Kepsis
Alamme pohtimaan yhteistuumin sopivan asuinpaikan valintaa
.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29998547:
Sie oot söpöstelijä aina :kiss:.
:kiss:

No nyt en ole ollut ollenkaan, ite asiassa koko hiien aamupäivä on mennyt mulla villasukat turpavärkkiin tungettuna etten vallan mahdottomia loihtumisia päästele ilmoille :snotty:...mutta venytetään pinnaa ja rankaa ja viiksikarvoja kikkuroille :p

Kyllä tämä voimavaraksi vielä kääntyy jossain vaiheessa :)
 
:kiss:

No nyt en ole ollut ollenkaan, ite asiassa koko hiien aamupäivä on mennyt mulla villasukat turpavärkkiin tungettuna etten vallan mahdottomia loihtumisia päästele ilmoille :snotty:...mutta venytetään pinnaa ja rankaa ja viiksikarvoja kikkuroille :p

Kyllä tämä voimavaraksi vielä kääntyy jossain vaiheessa :)
:O saatko sie happea?

No, kaikilla on välillä niitä päiviä kun meno ei niin tanssahtelua ole :hug:.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29998537:
Tämä päivähän menee tuossa sitten kuin tanssi :D. Onko pitkäkin loma tiedossa?

Miun pitää ensi viikolla kömpiä töihin, mutta kolme viikkoa on vielä onneksi tiedossa lomaa :D.
4 viikkoa, sitte jää syksymmälle vielä viikko säästöön :) Vuorotyön hyviä puolia, paljon lomaa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä