The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vanhalla kotokylällä asuessa mulle toisinaan kans kävi noin. Joskus ihan vahingossakin. Vuoroväli tunti, niin terassi vaikutti ain parhaalta paikalta bussin odottamiseen.

Matkaa vaan oli 45 kilsaa, niin arvaa harmittiko milloin kohdalle sattui semmoinen bussi mis ei ole vessaa...
Mulla oli puolen tunnin odotus mutta ei jaksa mihkään rättikauppaankaan mennä
 
Voi jee että teki hyvää tuommonen kahen tunnin reipas kävelylenkki!
Koira parka ei vaan meinannu loppu matkaa jaksaa :D

Nyt on pottumuussi ja uunimakkarat tulossa,
ei jaksa kuumalla syödä tuhdisti päivällä niin tankataan nyt sit iltasella.
 
Heippa ketjuun :wave:
Kahvikirahvi, harmi kun oot kipee :hug:

Tuli shoppailtua elloksella, 5 vaatetta tai no 6 ,kun yksi on t-paita paketti ja maksoi vaan 31.70e toimituskuluineen. :heart: :)
 
oottekste tilanneet zalandolta? saaks siellä laskuun ja onks se jotenkin erilainen tilaus systeemi kuin jossain esim ellokselta? tarviis saada äkkiii jotain rättiä ja siellä nyt näyttäis olevan jotain vähän "paremman" näköstä.
 
oottekste tilanneet zalandolta? saaks siellä laskuun ja onks se jotenkin erilainen tilaus systeemi kuin jossain esim ellokselta? tarviis saada äkkiii jotain rättiä ja siellä nyt näyttäis olevan jotain vähän "paremman" näköstä.
Oon tilannut ja saa laskuun.
Mä pidän itteeni Zalando bannissa, koska siel on ihan liikaa kaikkee ihanaa ja mulla meinaa lähtee mopo käsistä kun eksyy sinne sivuille :whistle:
 
Oon tilannut ja saa laskuun.
Mä pidän itteeni Zalando bannissa, koska siel on ihan liikaa kaikkee ihanaa ja mulla meinaa lähtee mopo käsistä kun eksyy sinne sivuille :whistle:
Mulla kans:snotty: en vaan oo vielä kassalle klikannut mut hirvee määrä jo listassa...no ehkä listaan siihen ja sit vasta rupeen miettii ja poistamaan. Ja kun en tiedä miten niiden koot pitää paikkaansa niin pitää tilata kaikkea kaksin kappalein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29997013:
Taisi olla niin, että Zalandolle piti rekkautua jos laskulla haluaa maksaa. Miulle voisi antaa kanssa Zalando bannin :ashamed:.

Ja iltaa tissit ja peput :rolleyes:. Kello tosiaan on yhdeksän :D.
No hitto! en mä tollasta summaa kyl rupee maksamaan käteisellä ja kun tosiaan monesta olis usampi kokokin etten nyt varmasti kaikkea pitäis jos nyt yhtään mitään mutta kun tarvii tosiaan saada jotain nätimpää ja "parempaa" rättiä ylle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä