The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Syö aamupalan jälkeen. :p
Pakkohan se.
Mun moraalinvartija tuli äsken keittiöön ja kysyin mitä otat aamupalaksi :rolleyes:
"Tota suklaata"
No ei suklaata syödä aamupalaks, muroja, leipää, puuroo?
"Sitä suklaata"
Ei oteta suklaata, jotain muuta.
"Otatko sinä äiti tota suklaata?"
ööö, eeen.. Ei suklaata syödä aamupalaksi :whistle:
"Otan leipää. Etkö äiti ota sitä suklaata?" Katsoo mua vähän epäilevästi.
EN ota suklaata, huspois siin on leipäs ja mee mussuttaan :D

Enhän mä nyt enää voi syödä tota suklaata!
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä oon ihmetelly parina päivänä kotona sellasta pistävää hajua ja oon ollu jo hirttämässä naapurin kissaa, että on käyny kuseksimassa täällä meillä sisällä, mutta nyt paikansin sen. Jätkän jalkapallo on ilmeisesti kierunu jossain kissanpissassa tmv. ja kun se on tuolla kaapissa sen pussissa ollu, niin tuli makosat tuoksut sieltä. Nyt joudun varmaan kaikki vaatteet tuolta kaapista pesemään, jos on tarttunu niihinkin se haju :S Onneks kuitenki löyty se hajun kohde :LOL:

Nyt meen viemään poikia hoitoon ja sitte lähen juokseen :) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29995220:
Mä oon ihmetelly parina päivänä kotona sellasta pistävää hajua ja oon ollu jo hirttämässä naapurin kissaa, että on käyny kuseksimassa täällä meillä sisällä, mutta nyt paikansin sen. Jätkän jalkapallo on ilmeisesti kierunu jossain kissanpissassa tmv. ja kun se on tuolla kaapissa sen pussissa ollu, niin tuli makosat tuoksut sieltä. Nyt joudun varmaan kaikki vaatteet tuolta kaapista pesemään, jos on tarttunu niihinkin se haju :S Onneks kuitenki löyty se hajun kohde :LOL:

Nyt meen viemään poikia hoitoon ja sitte lähen juokseen :) :wave:
Meillä samantapaisen hajun sai aikaan tyttären säärisuojat, oli jättänyt ne pelikassiin himpun hikikosteina
 
Jos alkais pakkaan eväskassia ja lähtis likan kanssa rantsuun ottaan aurinkoo.
Säätiedotus näyttää että vettä sataa tälläkin hetkellä,
mut ikkunasta katottuna tuol on melkein pilvetön taivas :flower:
 
Me ei keretty oleen kun puoli tuntia rantsussa.
Surisevat kärpäset pilas meidän reissun, tai no, yksi sellainen.
Likka istu rantahiekalla ja huusi kädet korvilla naama punasena että mennään kotiin.
Sen korvan ohi oli lentänyt joku kärpänen, joka vielä kehtasi surista mennessään.
Että se siitä sitten.
Likka ei voinut enää liikkua, ei puhua, ei tehdä mitään muuta kun suojella korviaan ja huutaa niin että järvi raikas.
Kivaa oli, not.

Kotimatkalla ohi ajoi punanen traktori,
se oli pahempi juttu kun kärpänen. Kuulemma pelotti. Sitä huudettiin sit kanssa oikein kyyneleiden kera. Ihan kotiovelle asti.

Ja tuo likka on nähnyt ja kuullut kärpäsiä, amppareita ja kaikenmaailman öttiäisiä ennenkin,
ja traktoreita, harva se päivä. Mut just tänään ne vaan oli liikaa...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Me ei keretty oleen kun puoli tuntia rantsussa.
Surisevat kärpäset pilas meidän reissun, tai no, yksi sellainen.
Likka istu rantahiekalla ja huusi kädet korvilla naama punasena että mennään kotiin.
Sen korvan ohi oli lentänyt joku kärpänen, joka vielä kehtasi surista mennessään.
Että se siitä sitten.
Likka ei voinut enää liikkua, ei puhua, ei tehdä mitään muuta kun suojella korviaan ja huutaa niin että järvi raikas.
Kivaa oli, not.

Kotimatkalla ohi ajoi punanen traktori,
se oli pahempi juttu kun kärpänen. Kuulemma pelotti. Sitä huudettiin sit kanssa oikein kyyneleiden kera. Ihan kotiovelle asti.

Ja tuo likka on nähnyt ja kuullut kärpäsiä, amppareita ja kaikenmaailman öttiäisiä ennenkin,
ja traktoreita, harva se päivä. Mut just tänään ne vaan oli liikaa...
Puolikas sai eilen kans kauheen hepulin kun traktori ajo ohi. Se innostu ja jännitti niin että se alko huutamaan ihan kurkku suorana ja karjumaan että TRAKTORI MENI TOSI LUJAA KOVAA ja iskää kädestä kiinni pitäen juoksi pää kommantena jalkana eteen päin ja jatko huutamista. Se vielö sano että säikähdin kun traktori meni niin lujaa.
Se oli hauskaa, meinas tulla äitillä pissa housuun ku nauratti :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Inanna
Päivää :wave:

On ollut melkosen tylsä päivä niin töissä kuin kotonakin,plaah. Pitäis ruveta tyhjäämään tota lipastoa et sen sais heivata pois ja hakea sen uuden siihen sit huomenna tai perjantaina.

Niin ja pitäs kai jotain syödäkin,en ole syönyt tänää.
 
Hurlumhej vaan tännekin :wave:

Ohoi, on näköjään jo viis tonnia menny rikki :cool:

Mulla on jääny palstailut jokusen päivän kun ollaan niin intensiivisesti pakkailtu viikonlopun muuttoa varten mut aina se veri vetää tänne tagas kun on vähänki taukoa :D
 
IhQ
Huh huh, ompa lämmin... :rolleyes:
Ja kahvia pitää saada vielä seuraavaks :)


Lapset piti konsertin pihalla, sankot oli rumpuina, olivat löytäneet banjon tms millä yks soitti ja pihalta löytyneestä kaljatölkistä oli tehty marakassit :D Eli luovuutta löytyy.
 
kahvikirahvi
Harmittaa ko tulin tähän äitin tykö ja oon sen verran flunssanen ja väsyny lyhkästen unien takia niin ei oikein meinaa jaksaa edes kauheesti seurustella. Plääh.
 
En ehtinyt edelliseen bussiin joten ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin piipahtaa terassilla.
Vanhalla kotokylällä asuessa mulle toisinaan kans kävi noin. Joskus ihan vahingossakin. Vuoroväli tunti, niin terassi vaikutti ain parhaalta paikalta bussin odottamiseen.

Matkaa vaan oli 45 kilsaa, niin arvaa harmittiko milloin kohdalle sattui semmoinen bussi mis ei ole vessaa...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä