Kuka siivoaa remppamiesten jäljet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ttu!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

ttu!

Vieras
Eilen oli kiva yllätys kotiin tullessa. Koko parveke on lattiasta kattoon täynnä roskaa ja sellaista hienoa puupölyä. 3 mattoa, pöytä, 2 taitettavaa tuolia, rottinkituoli, sellainen metallihäkkyrä tuoli jossa on pari vanhaa sohvatyynyä pehmusteena, toinen ilman pehmusteita (eli ihan p*rkele saada puhtaaksi kaikki ne raot), parvekelasit, partsille unohtunut 10 metrin jatkoroikkakela sekä sekalainen kasa muuta sälää (lyhtyjä, kynttiläkippoja, pari kukkapurkkia sekä asunnon omistajalta jäänyttä roinaa).
Aivan järkyttävän näköinen ja pakko siivota joka ikinen nurkka. Ja ei toivoakaan että tämä lähtisi pelkällä imurilla vaan pakko nihkeäpyyhkiä lattiasta kattoon KAIKKI.

V*ttup*rkele että ärsyttää!! Meillä tehdään siis kattoremonttia ja kaikki tuo moska on tippunut katolta, meidän parvekkeen katon lautojen välistä. Eniten v*tuttaa se, että jotenkin oletin että tuossa (parvekkeen kattolaudoituksen ja vesikaton) välissä olisi enempi tavaraa ja ennenkaikkea se, että meitä ei sitten ole viitsitty informoida asiasta että olisi ehtinyt tuolle parvekkeelle jotain tehdä!! Viimeistään viikonloppuna odottaa siis aivan jäätävä urakka..
Kyselin remppamiehiltä kun tuossa pihaa lakaisivat että siivoaakohan joku meidän parvekkeen vai onko se meidän ongelma. Eivät osanneet sanoa, pitää kuulemma pomolta selvittää..
Onkohan mun turha odottaa mitään "korvauksia" tästä? :D Ei sillä, en edes halua ketään ulkopuolista tuota siivoamaan, mutta nyt vain v*tuttaa niin paljon ettei veri kierrä, oli pakko purkautua..

Remppamiehet siivoavat isoimmat roskat. Mutta itse siivotaan murut, pölyt, jne.
Itse myös suojataan/siirretään tavarat lian ja pölyn alta..

Eeensi kerralla sitten tiedät :)
..ikkuna ja oviremppa juur tehty meidän taloyhtiössä.

Niin enpä tosiaan osannut odottaa että tuollasen hävityksen saisivat aikaiseksi kun todellakin luulin että tuossa olisi enempi tavaraa välissä..idiootti vielä ajattelin että riittää kun parvekkeen lasit pitää kiinni :D

kyl itse remppanaisena siivoan suurimmat pois mut toi poly yms jaa valitettavasti asiakkaalle. toisaalta naisena tajuan ko tilanteen ja okisin joko soittanut sinulle tilanteesta tai siirtany hommaa hetkellisesti muualle jotta saat aikaa tyhjata partsin. tai suojannut tms estanyt ryjan tippumisen suoraan partsille. miehet ei tuota kyl tajua. mut jos mut velvoitetaan siivoamaan jalkeni ni hinta tuplaantuu helposti. ja mun siisteystaso saattaa poiketa asiakkaan ajatuksesta roimasti.

Remonttimies on nimenomaan remonttimies. Hän tekee vaikka terassin, mutta puupaska ja sahanpuru ei kuulu pakettiin. Ne yleensä tekee sen lisämaksusta, mutta ei koskaan samaan hintaan. Ja kun remppamiehen maksaa siivoamaan, se maksaa puolitoista kertaa (vähintään) sen mitä ihan ammattisiivooja... puhumattakaan että itse siivoaa.

Sitä mä en ymmärrä, että olisko se ollu niin vaikeaa kirjoittaa tuohon infolappuun mikä tuli hyvissä ajoin ennen remonttia, maininta noista parvekkeista?! Remppasiivoukset on kyllä ikävän tuttuja, siivooja kun olen :D Silläpä tämä niin paljon v*tuttaakin kun tuota pitää lähteä tonkimaan työviikon päätteeksi..plus sotkea imuri ja sun muut kamat tuohon *skaan

Kaikki meillä remontoineet ammattilaiset jättävät kyllä työmaansa kuin koira paskansa. Paitsi yksi eläkeikäinen puuseppä. Mutta joo. Täyden työpäivän saa tuollaisten jälkiä siivota.

Sitä mä en ymmärrä, että olisko se ollu niin vaikeaa kirjoittaa tuohon infolappuun mikä tuli hyvissä ajoin ennen remonttia, maininta noista parvekkeista?! Remppasiivoukset on kyllä ikävän tuttuja, siivooja kun olen :D Silläpä tämä niin paljon v*tuttaakin kun tuota pitää lähteä tonkimaan työviikon päätteeksi..plus sotkea imuri ja sun muut kamat tuohon *skaan

Pitäiskö sun auton sivupeiliinkin laittaa infolappu, joka kertoo sen, että ne pienentää?

En tiedä johtuuko mun näkemykseni siitä, että olen kasvanut työläisperheessä, mutta jotenkin oma järki sanoo, että jos tehdään kattoremppaa, niin siitä tulee pölyä ja paskaa, joten kandee kerätä omat rojut alta pois.

Pitäiskö sun auton sivupeiliinkin laittaa infolappu, joka kertoo sen, että ne pienentää?

En tiedä johtuuko mun näkemykseni siitä, että olen kasvanut työläisperheessä, mutta jotenkin oma järki sanoo, että jos tehdään kattoremppaa, niin siitä tulee pölyä ja paskaa, joten kandee kerätä omat rojut alta pois.

Niin olen minäkin ja isäni on vielä raksamies, silläpä tämä niin paljon vituttaakin kun ei käynyt mielen vieressäkään että se paska tulisi meidän parvekkeelle! Kun edelleenkin kuvittelin että se meidän parvekkeen kattolaudoitus olisi niin "tiivis", että se roska jää sen yläpuolelle

Yhteistyössä