10 v. tytön jalan koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun toisella tytöllä oli sunnilleen 38 ja nyt aikuisena on 39. Toisella taas oli jo 40 ja nyt on 41. Kasvoi ensin siis jalka, sitten tyttö muuten... Joten sanotaan näin,että jollakin on 31 ja toisella 41.

Lisään, että mun tytöt ovat oleet silloin jotain 140-150 cm pitkiä. Pienempi jalkainen oli pidempi... Silloin. Nyt on lyhempi mutta kumpikin reippaasti päälle 170..

Kysy oikeasti se koko, meidän tyttö on saanut kerran lahjaksi neljä numeroa liian pienet kengät, kun isovanhemmat olivat kysyneet kaupassa jonkun lapsen äidiltä tietynikäisen kengän kokoa :headwall: Meidän tytöllä on aina ollut iso jalka, tuon ikäisenä oli 39-40.

• Tykkää
Reactions: Lokki
Mun toisella tytöllä oli sunnilleen 38 ja nyt aikuisena on 39. Toisella taas oli jo 40 ja nyt on 41. Kasvoi ensin siis jalka, sitten tyttö muuten... Joten sanotaan näin, että jollakin on 31 ja toisella 41.
Minun 10 -vuotiaan tyttäreni jalka on kasvanut parina viime vuonna paljona, kengän koko on 40. Jos jalkaterä kasvaa edelleen noin kovaa, niin aikuisena hänen jalkansa on koko on 46 -48 Voiko asialle tehdä mitään? Pituutta on 149 cm.

Minun 10 -vuotiaan tyttäreni jalka on kasvanut parina viime vuonna paljona, kengän koko on 40. Jos jalkaterä kasvaa edelleen noin kovaa, niin aikuisena hänen jalkansa on koko on 46 -48 Voiko asialle tehdä mitään? Pituutta on 149 cm.
Kysy oikeasti se koko, meidän tyttö on saanut kerran lahjaksi neljä numeroa liian pienet kengät, kun isovanhemmat olivat kysyneet kaupassa jonkun lapsen äidiltä tietynikäisen kengän kokoa :headwall: Meidän tytöllä on aina ollut iso jalka, tuon ikäisenä oli 39-40.
Ei tuolle mitään voi tehdä. Tai aikoinaan kiinalaiset sitoivat ne jalat muotopuoliksi. Mutta tuolla tytöllä - nykyään nuorella naisella, jolla oli tuolloin tuo 39-40 on nykyään kengänkoko 42-43. Kauhuissani minäkin ihmettelin, että miten isoksi kasvaa. Mutta kengät pitää ostaa kaupasta heti, kun sopivat ja mieleiset löytyy, turha odotella mitään alennusmyyntejä ja sitä, että ne saisi joskus halvalla.

Yhteistyössä