The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Me tuos leikeltiin läjä ti-ti nallen värityskuvia, ja tieteskii väritettiin niitä.
Sit tehtiin hiaaano kollaasi keittön seinälle.
Ne ti-ti nallen dvd:lläkin laittaa ne seinälle, ni meijänki pitää. Nih.

Nyt on iltapalat ähkitty, likka tapittaa Nalle Puhia, ukko pelaa, ja itte aattelin hörppästä kupposen kuumaa ja sortua vielä pariin GoTiin ennen nukkumaan menoa :D
 
Me tuos leikeltiin läjä ti-ti nallen värityskuvia, ja tieteskii väritettiin niitä.
Sit tehtiin hiaaano kollaasi keittön seinälle.
Ne ti-ti nallen dvd:lläkin laittaa ne seinälle, ni meijänki pitää. Nih.

Nyt on iltapalat ähkitty, likka tapittaa Nalle Puhia, ukko pelaa, ja itte aattelin hörppästä kupposen kuumaa ja sortua vielä pariin GoTiin ennen nukkumaan menoa :D
Hetkinen Kyöpeli :attn:. Iltasumpit on vielä juomata. Thank´s Inanna :kiss:.
 
Osaaks joku sano et tuleeko noi lipastot/senkit osissa et pitääkö ne koota ite? Sais hakee sen uuden tällä viikolla ja mietin vain et kokonaisena se ei kyllä mahdu mun autooni. Kun yleensä kaikki pitää koota itse...
 
Mä olisin ollu tänään julkkis jos en olis ollu kipee, nyt mies sai sen pestin.:kieh:

Ja hois homman ihan hienosti.=):heart:
 
  • Tykkää
Reactions: krut
IhQ
Tuo AK:n mainitsema leipä päällisineen kuulostaa tosi hyvältä..harmi vaan ku meil ei oo tällä hetkellä ku makkaraa ja normikurkkua leivän päälle. Kuumaa (tai minkäänlämpöistä) kaakaota ei oo tullut juotua varmaan vuoteen ainakaan..pitäiskö sitä ottaa tänään :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä