The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29991749:
Mie liityn samaan rintamalinjaan kanssasi :attn:.
No mun kyl tarttee tunnustaa, et jos mä kykenisin semmoiseen henkevään ja tasokkaaseen keskusteluun, niin en minä kauaa täs ketjussa viihtyisi.

Karkaisin tolle isolle puolelle kertomaan sofistikoitua mielipidettäni nimestä Nico-Janica Raparperi, ihmettelemään Pipsan vaatekokoa, funtsimaan hyvää hieromasauvaa, ilmiantaisin kaikki palstan läskit, huomiohuorat, työttömät, luuserit, isovi**uiset, pienivehkeiset ja rumat.
 
No mun kyl tarttee tunnustaa, et jos mä kykenisin semmoiseen henkevään ja tasokkaaseen keskusteluun, niin en minä kauaa täs ketjussa viihtyisi.

Karkaisin tolle isolle puolelle kertomaan sofistikoitua mielipidettäni nimestä Nico-Janica Raparperi, ihmettelemään Pipsan vaatekokoa, funtsimaan hyvää hieromasauvaa, ilmiantaisin kaikki palstan läskit, huomiohuorat, työttömät, luuserit, isovi**uiset, pienivehkeiset ja rumat.
:LOL: :LOL: :LOL: nyt on vähällä, että herää jo naapuritkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29991815:
Nyt Kyöpeli-Cecilia Karhunvatukka vetäytyy unten maille. Hyvää yötä :kiss:.
Öitä peppupeijpe.:kiss:
 
Masa on kyllä onneksi pyörähtäny täällä tainnuttaan zombimummot. Ja osannu meille päiväsaikaan, mää oon nukkunu kauheen hyvin pari viime päivää. *koputtaa puuta*
Toivotaan, että osaa sinne zombielaitokseesi jatkossakin. Jonain päivänä meikäläinen kärrätään sinne. Jos ei nukkuMasa sit enää sinne löydä... niin sinulla on aika rasittavat yövuorot tiedossa.
 
Nonni, mä taidan alkaa kattella sitä Emmerdalea, ei sitä tohi säästellä kun just on hyvä reikä kattoa.

Jos se Masa eksyy tänne niin potkin sen ulos täältä ja usutan sen sinne Asiankannattajalaan päin.:kieh:

Hattaran kuvia kun urvahat:kiss: Ja mytylle kun et urvaha.:kiss:
 
Huomenta! Muksu ilmoittautui juuri sairaaksi, joten jääpi iskän kanssa kotio. Voispa itekin.

Viime yön ketjun arvostelijalle, mieheni lukee tätä palstaa ja erityisesti tätä ketjua, koska olen tässä mukana. Ollaan sovittu, mitä saa kirjoitella. Vielä ei ole innostunut luomaan omaa nikkiä. Pään ja perseen välissä on ihmisellä sellainen juttu kuin selkäranka, joka ei taivu normi immeisellä pettämisen tielle. Palstailu on harmitonta huvia arjen pyörityksen keskellä ja eräs tapa jutella ihmisten kanssa.
 
Huomenia!

Heräsin ihan uskomattoman kovaan päänsärkyyn,
onneks pikku likka nukkuu vielä ni saa rauhassa parannella.
Ihan kun joku pirulainen tunkis kuumia rautanauloja ohimoista sisään.
En tykkää.

Onko joku mennyt väkästämään musta voodoo nuken? : /
 
Kysymys:
Te kaikki tässä ketjussa jotka olette parisuhteessa, niin näytättekö puolisoillenne että mitä tänne kirjoitatte?
Täämä keilenkäyttö tässä ketjussa ja nämä ala-arvoiset teini-tason jutut on todella vihjailevia ja minä katsoisins en jo pettämiseksi.
Meillä ei mies tähän ketjuun kyllä kirjoittele enkä minä. Ollaan aidosti lastemme kanssa ja vietetään perheenä aikaa vaikka kumpikin täällä palstailemmekin =)
Juurihan sinä voyeristi kirjoitit tähän ketjuun.

Miksi sinä luulet, että ketään kiinnostaa sinun mielipide siitä mikä on oikein ja mikä väärin?

Luuletko sinä, että aikuiset elämää nähneet ihmiset elää elämäänsä muille vieraille sivustahuutelijoille?

Luuletko, että kaikilla on identtiset parisuhteet, arvot ja elämäntapa?

Niin, taitaa olla aika selvää, että sinä juuri nolasit itsesi ei muut.

Jos ei muuta ajankulua keksi itselleen kuin lueskella sellaisten ihmisten juttuja joita paheksuu, pitää olla omassa elämässä jotain vikaa, koska voisit käyttää sen ajan paljon paremmin kuin omia inhokkeja lukemalla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä