The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kysymys:
Te kaikki tässä ketjussa jotka olette parisuhteessa, niin näytättekö puolisoillenne että mitä tänne kirjoitatte?
Täämä keilenkäyttö tässä ketjussa ja nämä ala-arvoiset teini-tason jutut on todella vihjailevia ja minä katsoisins en jo pettämiseksi.
Meillä ei mies tähän ketjuun kyllä kirjoittele enkä minä. Ollaan aidosti lastemme kanssa ja vietetään perheenä aikaa vaikka kumpikin täällä palstailemmekin =)
Välillä näytän ukolle mut ei se oikein ymmärrä näitä juttuja :D
Niillä on paljon härskimmät jutut pelimaailmassa tuon puheohjelman kautta, ja kaikki ihan irl tuntemattomia toisilleen.

Tuo pettämisjuttu meni multa vähän yli hilseen...
Meillä rivommankaan läpän heittämistä ei luokitella pettämiseksi,
muuten petettäis toisiamme yhteisten kavereidenki kanssa jatkuvasti :rolleyes:
Ja ihan toistemme silmien alla :D

Ja mä ainakin olen "aidosti" lapseni kanssa mitä lie tarkottaakaan.
On se nyt kerpele kun ei tuo melkein kolmivuotias mua halua niskaansa huohottamaan 24/7 vaan osaa jopa leikkiä omia leikkejään. Me touhutaan kodin askareet likan kanssa yhdessä, ja kun se nukkuu päikkäreitä/leikkii/katsoo dvd:tä mä juon kaffet, palstailen, lakkaan kynsiä, katselen leffoja jne..jne..

Vai pitäiskö mun silmät killillään tapittaa tuota lasta vuorokauden jokainen minuutti etten olis huono äiti? :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Välillä näytän ukolle mut ei se oikein ymmärrä näitä juttuja :D
Niillä on paljon härskimmät jutut pelimaailmassa tuon puheohjelman kautta, ja kaikki ihan irl tuntemattomia toisilleen.

Tuo pettämisjuttu meni multa vähän yli hilseen...
Meillä rivommankaan läpän heittämistä ei luokitella pettämiseksi,
muuten petettäis toisiamme yhteisten kavereidenki kanssa jatkuvasti :rolleyes:
Ja ihan toistemme silmien alla :D

Ja mä ainakin olen "aidosti" lapseni kanssa mitä lie tarkottaakaan.
On se nyt kerpele kun ei tuo melkein kolmivuotias mua halua niskaansa huohottamaan 24/7 vaan osaa jopa leikkiä omia leikkejään. Me touhutaan kodin askareet likan kanssa yhdessä, ja kun se nukkuu päikkäreitä/leikkii/katsoo dvd:tä mä juon kaffet, palstailen, lakkaan kynsiä, katselen leffoja jne..jne..
Vai pitäiskö mun silmät killillään tapittaa tuota lasta vuorokauden jokainen minuutti etten olis huono äiti? :rolleyes:

pitäis pitäis:stick:

:D;)
 
Iltaa isse kullekin.:):wave:

Sois iltahumppien aika ja hittolainen Emmerdalekin vielä kattomati. Pitäisköhän säästellä niitä ja kahtoo useampi sitten putkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29991564:
Kuule pitäis :stick:. Ja pitäisi palstaoppien mukaan myös imettää ja julkisesti tuossa iässä. Jos olet tämän mennyt missaamaan voit onneksi kohta tehdä korjausliikkeen kun saat vauva synnytettyä.
Mitähän tuo likka sanois kun läväyttäisin tissin naaman ete ja sanoisin jotta ota hömpsyt :O :LOL: Varmaan tokasis takasin että ota itte :D

Mut tuota tapittamista mie alan harjotteleen nyt,
here goes nothing

 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Mitähän tuo likka sanois kun läväyttäisin tissin naaman ete ja sanoisin jotta ota hömpsyt :O :LOL: Varmaan tokasis takasin että ota itte :D

Mut tuota tapittamista mie alan harjotteleen nyt,
here goes nothing

Suuhun vaan. Katsos tuolla isolla tietopuolella kerrottiin, että lapsi hakee tissistä turvaa ja lohtua (sopinee joskus isoihin poikiin myös). Eli seuraavan kerran kun lapsi esim. Kaatuu niin lohdutukseksi lyöt tissin suuhun. Mitkään halit ja rauhoitelut ei auta.

Nyt toimi nainen :attn:. Sulla on vielä mahdollisuus pelastaa kaikki |O. Miun peli on jo menetetty. Tissit on kuivat ja kuivina ne pysyy kuin Saharan autiomaa. Voi miun lapsi poloista :'(.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä