The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää en tajuu miehiä...jos kukaan jaksaa muistaa kun joskus kirosin yhtä tyyppiä jota olin tapaillut ja se sitten heivas mut,tais sillä oll toinenkin sillon kierroksessa samaan aikaan tai ainakin heti mun jälkeen kun tossa lähiparkissa jatkuvasti oli. No nyt se on ainakin taas vapaa ja oli sitten lähetelly mulle terkkuja ja kehunu mua niin viksuks ja vilmaattiseks et tää jolle se oli kehunu niin oli meinannu sanoa et onko se(mies) ihastunut muhun. Mitä helvattia tollanen nyt meinaa?! Ois saanut mut sillon aikoinaan mutta en kelvannut niin luuleeko se nyt tolla nuolemisella saavansa pilhua tai jotain?! Joo,ei tuu saamaan,ei kiinnosta enää. Ihme häiskiä maankamara täynnä.
 
Mää en tajuu miehiä...jos kukaan jaksaa muistaa kun joskus kirosin yhtä tyyppiä jota olin tapaillut ja se sitten heivas mut,tais sillä oll toinenkin sillon kierroksessa samaan aikaan tai ainakin heti mun jälkeen kun tossa lähiparkissa jatkuvasti oli. No nyt se on ainakin taas vapaa ja oli sitten lähetelly mulle terkkuja ja kehunu mua niin viksuks ja vilmaattiseks et tää jolle se oli kehunu niin oli meinannu sanoa et onko se(mies) ihastunut muhun. Mitä helvattia tollanen nyt meinaa?! Ois saanut mut sillon aikoinaan mutta en kelvannut niin luuleeko se nyt tolla nuolemisella saavansa pilhua tai jotain?! Joo,ei tuu saamaan,ei kiinnosta enää. Ihme häiskiä maankamara täynnä.
Kyl se taitaa luulla.
 
Huh, mikä hiki. Nyt olis tehtynä 2pv työeväät. Keitin riisiä ja tein broileria hapanimeläkastikkeessa. :)

Voi pehva, mikä äijä Tinkuliini. Kyllä vaan taitaa luulla saavansa.
 
Viimeksi muokattu:
se mittään luule, se tietää että imartelemalla pääsee päälle
No eipä pääse mun päälle,sen verran urpo kaveri oli ja törkee toimissaan. En mä edes moikkaile sille vaikka se moikkailee.Luulis et olis jo tajunnut et sen mahikset meni jo ajat sitten. Ärsyttää vaan suunnattomasti tollaset yritykset et pitää sotkea muitakin tähän. No mut siinäpähän kehuu,mun pilhuun se ei pääse käsiks.
 
tässä tapauksessa ei tätä pirkkoa testattu sitä ensimmäistäkään kertaa ja taatusti ei tule pääsemäänkään koittamaan:LOL:

ei oo tainnut flaksi käydä niin pitää koittaa nuolskella et jos vaikka sais. voi voi:LOL:
no useimmiten nuoleskelu tehoaa, et voi syyttää lajitoveria ainaskaan yrityksen puutteesta

mistäpäs se vois tietää että suhun ei pure alkeellisimmat konstit
 
no useimmiten nuoleskelu tehoaa, et voi syyttää lajitoveria ainaskaan yrityksen puutteesta

mistäpäs se vois tietää että suhun ei pure alkeellisimmat konstit
en tiedä,samaan aikaan kun toi on läpinäkyvää ja vähän ärsyttää et sotkee muitakin tähän niin samaan aikaan ei voi kun nauraa:D jos oon kerta niin fiksu niin luulis tajuuvan että mäkin tajusin tän. ja eikö se nyt kerro aika paljon et en edes moikkaa sille vaikka se moikkais.

No joo,ei tästä sen kummempaa oli vaan ääneen pakko naureskella et oikeestikko luulee et kaiken sen naruttamisen jälkeen pääsis mun pöksyihin. Hahhaaaaa!!!
 
kahvikirahvi
Ota ny naisista selvää.

Tos hiljattain oli yks naarasotus, joka ilmoitti perinjuurin tympääntyneensä kaikenlaisiin soittimen omistavia uroksia koskeviin viittauksiin. Ja sit se hetken päästä tuli kaatamaan lisää bensaa liekkeihin.

Muistaako joku, ei täst hirveen montaa vuotta ole?
Aakoo :LOL:

Kai se nyt saa tapaaminen jännittää vaikka ei oliskaan hyppäämässä het sänkyyn tai alttarille :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä