Nyt hajoo pää uuden työn ja oman kyvyttömyyteni takia

• Viestiketjun aloittaja mä en edes ansaitse elää
  • Ensimmäinen viesti
mä en edes ansaitse elää
Piti olla kokopäivätyö. Näin haastattelussa käsitin, mutta yllättäen työtä onkin päivä silloin tällöin, alkaa sitten kesemmällä kunnolla. Johkin kalenteriin ilmestyy palavereita ja esittelykierroksia sun muuta, missä pitäisi käydä, mutta mä unohdan, kun niitä ei ole vuorolistalla vaan oletetaan että tullaan. Mua ottaa niin päähän etten kestä itseäni! Hukkasin jo parit paperit kun olen niin sekaisin. Tässä oli kuukausi väliä, ettei ollut mitään työtä, sitä ennen oli kaksi vajaata päivää perehdytystä. Unohdin jo kaiken. Näitäkin paikkoja oli sata hakijaa, mun pitäisi olla yksi niistä onnekkaista. Mä en osaa ja saan haukut, kun en ole käynyt niissä jutuissa, joissa olisi pitänyt. Koko juhannuksen olen töissä kymmenestä seitsemään.

En kestä
Tuota noin, eihän tuosta jutustasi saa mitään tolkkua. Sanon nyt, että olisiko ryhtiliikkeen paikka. ENSIKSI SELVITÄT MISSÄ PITÄÄ OLLA JA MILLOIN. Mitä teit sen kk:den aikana sitten? Lopeta ruikutus, ota asioista selvää ja ennenkaikkea ota vastuu itsestäsi!!!!!!!!!!!!! Mäkin olen töissä koko juhannuksen pe-su klo 7-20, joten älä viitsi valittaa, on meitä muutakin duunareita, jotka juoksemme kieli vyön alla..

"..."
Tuntuu usein elävän se mistä on sovittu aika paljonkin työn todella alkaessa. Onhan se hämmentävää, ettei työ alkanutkaan suoraan kokopäiväisenä, toivottavasti sovittu pitää myöhemmin. Kalenteria on toki helpompi seurata, kun työtä ei ole vain päivä silloin toinen tällöin. Ehkä kalenteri ois hyvä tarkistaa rutiinilla esim. kerran päivään oli töitä tai ei?

Vielä se siitä. :)

qwertyx
Alkuperäinen kirjoittaja En kestä;29990194:
Tuota noin, eihän tuosta jutustasi saa mitään tolkkua. Sanon nyt, että olisiko ryhtiliikkeen paikka. ENSIKSI SELVITÄT MISSÄ PITÄÄ OLLA JA MILLOIN. Mitä teit sen kk:den aikana sitten? Lopeta ruikutus, ota asioista selvää ja ennenkaikkea ota vastuu itsestäsi!!!!!!!!!!!!! Mäkin olen töissä koko juhannuksen pe-su klo 7-20, joten älä viitsi valittaa, on meitä muutakin duunareita, jotka juoksemme kieli vyön alla..
Onkohan jollain jäänyt lääkkeet ottamatta?

"123"
Miten muistat kaikki henkilökohtaiset menot, vaikka hammaslääkäri- tai kampaaja-ajat, jos sinulla ei ole kalenteria?
Itsekin olisin kyllä ihan hukassa jos en pistäisi kaikkia asioita kalenteriin ylös...

Yhteistyössä