The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29989339:
:D

Kukas miulle järjestäisi samanlaisen työpaikan sieltä kun täällä on?


Isä kyllä tuossa joku aika sitten kyseli minnuu paluumuuttajaksi sinne itään : /.
Eihän sun tarvitse kuin pirauttaa tohon Mikkelin työkkäriin, niin ne kertoo missä sulle on paikka välittömästi. Oothan sä niin mainio kummiski :p
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29989339:
:D

Kukas miulle järjestäisi samanlaisen työpaikan sieltä kun täällä on?


Isä kyllä tuossa joku aika sitten kyseli minnuu paluumuuttajaksi sinne itään : /.
En mä samanlaisesta tiiä mut mulla on parempi idea.
Muutetaan savon seudulle yhressä ja pistetään pystyyn uuden ajan supi suomalainen tylypahka! Mä en tiiä mistä siitä palkkaa kertyis tai miten sillä tienais,
mut perkeleen kivaa se ois :heart:
 
En mä samanlaisesta tiiä mut mulla on parempi idea.
Muutetaan savon seudulle yhressä ja pistetään pystyyn uuden ajan supi suomalainen tylypahka! Mä en tiiä mistä siitä palkkaa kertyis tai miten sillä tienais,
mut perkeleen kivaa se ois :heart:
Oma Tylypahka :heart:. Tästä ajatuksesta muuten pidetään kiinni. Mutta nyt mie meen serveeraan lounasta alamittaiselle ja sen jälkeen nappaan sen luudalla ja lähdemme liitelemään.

Olkaa kiltisti :kiss:.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
on muuten vanhanaikasta luottaa siihen että mies hoitaa ehkäsyn
Nykysin tuntuu vallitsevan käsitys, että naiset syö aina pillereitä, ja, että paljaalla pitäs päästä painamaan. Ei tunnuta välittävän enää taudeista ollenkaan, vaikka ehkä mä ennemmin sitte ite ainakin suojautuisin niitä tauteja vastaan, kuin raskaudelta, jos pitäs valita jompikumpi.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29989403:
Nykysin tuntuu vallitsevan käsitys, että naiset syö aina pillereitä, ja, että paljaalla pitäs päästä painamaan. Ei tunnuta välittävän enää taudeista ollenkaan, vaikka ehkä mä ennemmin sitte ite ainakin suojautuisin niitä tauteja vastaan, kuin raskaudelta, jos pitäs valita jompikumpi.
peesi
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29989403:
Nykysin tuntuu vallitsevan käsitys, että naiset syö aina pillereitä, ja, että paljaalla pitäs päästä painamaan. Ei tunnuta välittävän enää taudeista ollenkaan, vaikka ehkä mä ennemmin sitte ite ainakin suojautuisin niitä tauteja vastaan, kuin raskaudelta, jos pitäs valita jompikumpi.
Tästä tuli mieleen että yks kaveri joskus kirvas että hänhän ei kortsuja käytä kun ne tuntuu ikävältä, kaks kuukautta myöhemmin se kirvas kun oli saanu poikaystävältä klamydian :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä