The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29988887:
Huomenta!

Tää viikko ja alkaa loma. Viikko ja lähtee Berliiniin hän. Mahtista :)
Oi että, ihanaa ja mahtavaa reissua teille :heart: Vieläkö/joko poitsut kovasti jännittää?
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29988899:
Äitiä varmaan enemmän jännittää ku poikia :LOL: Kyl mä uskon, että se jännitys alkaa jossain vaiheessa, ei niitä vielä kauheesti jännitä, mutta odottavat kyllä jo kovasti lomaa ja reissua :) Hyvää reissu sullekin :heart:
Ei voi tulla mitään muuta ko mahtava reissu kun lappiin pääsee!
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Huomenta vaan kaikki :flower:

Jäin GoTiin heti koukkuun. :whistle:
Ehkä siks oonkin lykänny ko sarjan katsastamista näin pitkälle.
Ja osittain siks kun mulle tulee joku vastareaktio kaikkia ylitsevuotavan suosittuja ja hehkutettuja sarjoja/leffoja/ilmiöitä kohtaan.

Lykkäsin ekan Harry Potterin kattomistakin kun en kestänyt sitä hehkutusta niistä... :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
kahvikirahvi
Ooh, enää muutama vaateparsi ja hygieniajutut pakattava huomiselle ja sitten on kaikki valmiina. Huisin jännää!

Ämpärikin hoitaa ny iskän velvollisuuksia ja lähti käyttämään poitsua tk.ssa kun hää on köhiny koko viikon niin mahoton ja tänään oli lämpöä aamulla.
 
Huomenta vaan kaikki :flower:

Jäin GoTiin heti koukkuun. :whistle:
Ehkä siks oonkin lykänny ko sarjan katsastamista näin pitkälle.
Ja osittain siks kun mulle tulee joku vastareaktio kaikkia ylitsevuotavan suosittuja ja hehkutettuja sarjoja/leffoja/ilmiöitä kohtaan.

Lykkäsin ekan Harry Potterin kattomistakin kun en kestänyt sitä hehkutusta niistä... :D

Tämä on aika yleistä mitä olen seuraillut ihmisten reaktioita nykyään.

Tosin en käsitä sitä miksi pitää boikotoida jotain mistä voisi mahdollisesti nauttia.

Ei mahdu vaan päähän sellainen "periaatteen vuoksi olen vastahankaan" periaatteet pilaa monia hyviä juttuja :D Ja nimenomaan itseltään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä