• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Sitten kun mun juna saapuu lapista kotikaupunkiin, niin jo neljä tuntia junan pysähtymisestä hyppään jälkikasvun kanssa seuraavaan junaan ja lähemmä mökille viettämään juhannusta :heart: Puolikkaan eka junamatka! Vajaan kolme tuntia kestää, varmaan pojallekin jännää :)

Tästä tulee varmana maailman paras kesä! Varsinkin JOS muistan viedä poliisilaitokselle todistuksen kakkosvaiheen suorittamisesta, melkein puolitoista vuotta vasta lojunu kaapissa odottamassa :D
 
Palstakihlajaiset yms yms yms ja kaikki tämä sinä aikana, kun puunasin kämppää. Onnee sit ny hirveesti vaa molemmil :flower: Loput porukasta karkaa selkiä pesemään. Mä tarvisin selkähieronnan, selkä ihan mäsänä tän päivän iloittelusta imurin ja mopin kera.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Sitten kun mun juna saapuu lapista kotikaupunkiin, niin jo neljä tuntia junan pysähtymisestä hyppään jälkikasvun kanssa seuraavaan junaan ja lähemmä mökille viettämään juhannusta :heart: Puolikkaan eka junamatka! Vajaan kolme tuntia kestää, varmaan pojallekin jännää :)

Tästä tulee varmana maailman paras kesä! Varsinkin JOS muistan viedä poliisilaitokselle todistuksen kakkosvaiheen suorittamisesta, melkein puolitoista vuotta vasta lojunu kaapissa odottamassa :D
Kuullostaa ihanalta, ja varmasti on pojalle jännää aikaa.:heart:
 
Psssst; pääkatkasin
Kaataa kahvia koneelle, niin loppuu se pelaaminen.

Vitsi: henkilö (tämä on sukupuolineutraali vitsi) osti uuden tietokoneen. Liikkeessä hän vielä erikseen varmisti, että kuuluuhan koneeseen kahvikuppiteline. Koska myyjä ei heti osannut vastata, niin hän näytti cd-kelkkaa. Avattuna toimii hyvin mukinpidekkeenä.
Nyt saa nauraa, vitsi on ohi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Kaataa kahvia koneelle, niin loppuu se pelaaminen.

Vitsi: henkilö (tämä on sukupuolineutraali vitsi) osti uuden tietokoneen. Liikkeessä hän vielä erikseen varmisti, että kuuluuhan koneeseen kahvikuppiteline. Koska myyjä ei heti osannut vastata, niin hän näytti cd-kelkkaa. Avattuna toimii hyvin mukinpidekkeenä.
Nyt saa nauraa, vitsi on ohi.
Mut mitäs jos se kostaa ja sabotoi mun läppärin enkä pääse enää palstailemaan??? :O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä