• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenia..kuuma!
Mies pelas illalla taas miten pitkään lie ja nyt kuorsaa tuos.Välil mietityttää että onko meil ees mitään yhteistä enää..no nuo lapset tietty mut niistäkin tuntuu yleensä olevan miehelle vaan vaivaa :(
Huolettaa...että näin pirteissä merkeissä la aamuun...parempaa aamua teille muille.
:hug: :hug:
 
Huomenia..kuuma!
Mies pelas illalla taas miten pitkään lie ja nyt kuorsaa tuos.Välil mietityttää että onko meil ees mitään yhteistä enää..no nuo lapset tietty mut niistäkin tuntuu yleensä olevan miehelle vaan vaivaa :(
Huolettaa...että näin pirteissä merkeissä la aamuun...parempaa aamua teille muille.
Tiedän tunteen. :hug:
Meilläkin mies pelaa, on pelannut koko parisuhteen ajan pieniä taukoja lukuunottamatta.
Oon jotenkin vaan hyväksynyt sen vaikken jaksa ymmärtääkkään.

Tällä hetkellä odotan kakkosen syntymää kun kuuta nousevaa,
koska sitten nään kuin tärkee peli miehekkeelle oikeesti on.
Se on kummiskin fakta ettei 3vuotiaan ja vauvan kanssa voi enää olla nenä kiinni näytössä kaikkea vapaa aikaa. Tai voi, mutta perhe-elämä ei kestä simmosta...
 
Huomenta! Nää rytminvaihdokset ei sovi sitte ollenkaan mun kropalle. Menin joskus 12 jälissä sänkyyn, enkä millään meinannu nyt päästä ylös, tunti aikaa nousin, jäätävä päänsärky ja kauhee jano, niinkuin krapula olis ja armoton väsymystila edelleen. Kuka keksi yövuorot?
Mä oon juonu kohta pannullisen kahvia, muu porukka lähti jalkkiskentälle, ku nuorimmaisella on ekat harkat ja kamala äiti joutu heti skippaamaan ne. Mut jos ens kerralla sit pääsis mukaa :)

Tänää mennään auttamaan mun isovanhempia muutossa, ymmärsivät, että heidän ikäiselle pariskunnalla, iso omakotitalo, isoine tontteineen on vähän liikaa ja ostivat sitte rivarikaksion :) ja jos ilmat paranee, nii sitte mennää käymään vielä merefesteillä :)
 
IhQ
Siun ukkos pelaa vaan?
No lähtee se töihin iltapäivällä. Se ku ei osaa olla "tekemättä mitään" ja jos pyydänkin pois koneelta, niin kysyy että mitäs hän sitten muka tekee.
En tiiä, tää on vaan taas näitä päiviä kun ei jaksas tuota. Onko se liikaa pyydetty että se tajuis ite että liika on liikaa? Ja että täällä asuu muitakin joiden kans vois hengailla ihan irl?
 
No lähtee se töihin iltapäivällä. Se ku ei osaa olla "tekemättä mitään" ja jos pyydänkin pois koneelta, niin kysyy että mitäs hän sitten muka tekee.
En tiiä, tää on vaan taas näitä päiviä kun ei jaksas tuota. Onko se liikaa pyydetty että se tajuis ite että liika on liikaa? Ja että täällä asuu muitakin joiden kans vois hengailla ihan irl?
IHAN sama homma täällä.
Välillä mietityttää tuo pikku likka, mitä hää isästään aattelee.
"Iskä pelaa" on ollut sanavarastossa ihan ensimmäisiä lauseita.
"iskä meni töihin" ja "iskä pelaa".

Ei siinä, hyvä isä kun on läsnä, ja läsnäololla tarkotan pois koneelta.
Mutta sitä tapahtuu oikeasti aika harvoin : /
 
IhQ
IHAN sama homma täällä.
Välillä mietityttää tuo pikku likka, mitä hää isästään aattelee.
"Iskä pelaa" on ollut sanavarastossa ihan ensimmäisiä lauseita.
"iskä meni töihin" ja "iskä pelaa".

Ei siinä, hyvä isä kun on läsnä, ja läsnäololla tarkotan pois koneelta.
Mutta sitä tapahtuu oikeasti aika harvoin : /
Sama juttu..

Vaan nyt pitää lähteä yrittelemään siivoilua, olis läjä tavaraa/vaatetta jotka pitäis saada vaikka myyntiin...:wave:
 
Huomenta!

Oi mikä ihanan vilponen ilma,nukkunut niin hyvin ja koko yön partsin ovi auki.Ei tarttis yhtään enempää lämpöä mut on se vissiin luvannut et sade loppuu ja ilma selkenee,no kunhan ei tuu helle niin hyvä.

Ja näin unta,pitkäkaulasta ja ruutiksesta.Oltiin ruutiksen kanssa hyvästelemässä pitkäkaulaa kun se lähti jonnekin ja sit lähettiin ruutiksen kanssa kahestaan jatkamaan kun oltiin saatu pitkäkaula matkaan. Että kaikke se alitajunta kehittää:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä