The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Perhe kotona, amppari häädetty pihalle ja sitten pyykkikone ja tiskari päälle. Töissä oli liian hiljaista. Keräsin meidän kerroksesta kaffekupit keittiöön ja siivosin pikkukeittiön. Täytin printterit ja järjestelin sitä sun tätä. Liian hiljaista on. Kohta vien töihin jonkun vuosia sitten kesken jääneen käsityön.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
kahvikirahvi
niimpä, ei se niitä kerkiä hoksaamaan kumminkaan

ja sitä paitsi, en jaksa uskoa että ykskään pillu on jääny naimatta rumien aluhousujen takia
Hynysen Jouni kirjotti (huonossa) kirjassaan että se on jotakuinkin maailman paskin tunne, kun on romanttinen hetki meneillään takkatulen loimussa pandantaljalla makoillen ihanan naisen kanssa ja mulkku luulee olevansa taivaan porteilla mutta huomaakin joutuneensa johonkin "vitun ankkalinnaan." Viittasi muistaakseni sarjakuva-aiheisiin alushousuihin. Mikseipä se sama pätis myös rumiin pöksyihin.

Vaikka mun pöksyt ei oo rumia mutta välillä tarvii uusia.


Just sayin'. Ei liity todellisuuteen millään tavalla.
 
Oi oi tätä elämän pieniä iloja.
Aurinko paistaa, mikään ei kiristä tai tressaa, pizzataikina kohoaa, itsetehty tomaattikastike on valmista, jauheliha paistettu. Kädessä lasi kylmää Blue Nun valkkaria jäisiä marjoja. :)
Vain musiikki puuttuu.
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR ja tinkuliini
Mulla kanssa tässä todellinen multitasking: ruoanlaitto, tiski ja palstailu :D

Juotiin äsken päiväkahvit ja jääkaapissa oli ylimääräistä kuohukermaa niin ai että oli muuten kahvi hyvää kerman kanssa, nams :p

Hyvä idea oli alkaa laittaa ruokaa tälläsellä helteellä tuossa hellalla jonka vieressä istun. Tää on kuin istuis saunassa mut potenssiin viis!

Olin jo vahingossa ihan lauantaissa ja aloin jo panikoimaan äsken et apuaapua kaupat menee kiinni kuudelta mut sit mies sanoi et pe ne on yheksään auki.. tää helle pehmentää pään totaalisesti. Vielä ois kauppaan lähettävä vaikka ollaankin juostu siellä koko päivä. Miksi aina jää jotain ostamatta??!!
 
minä en kyllä mee enää kauppaan,en nyt enkä huomenna,kävin eilen illalla ja sillä saa nyt pärjätä. ja sitäpaitsi kaikki on ostamassa kaupan hyllyjä tyhjiks alkomahoolista,ite ostin jo eilen illalla kun justiinsa oli hyllyt täytetty niin oli kaikkea,tänään ei ehkä olisi. ei vaan oikeen ruoka maistu näillä keleillä.
ainoa minkä unohdin on vesimeloni mutta en lähde sitä enää ostamaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä