The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Voi saakeli että tungen kohta ton aijaan ylläpitäjänsä perseeseen. Se lagas aiemmin ilmeisesti ulkoasumuutoksen takia, mutta nyt se uus paska ei anna lisätä kuvia. RAAH!
 
kahvikirahvi
Ei vittu, tää palsta liikutti mut kyyneliin. Ihan kirjaimellisesti. Kurkatkaapa huviksenne edelliseltä sivulta kuka kävi tykkäämässä mun kommentista jossa ikävöin famipalaa.
 
Voi morjens vaan :wave:...saanksmä olla raatona?!

Ei tartte etes vastata, mä oon raato.

Siis kuka hiien pöllö lähtee tämmösellä helteellä nyt sitten tappelemaan tuon hitoksen vatturyteikön kanssa :headwall: :whistle:....ei ole meinaa paikkaa mikä ei iltapäivällä kosteena ollu ja nyt ei tasan tarkkaan löydy kohtaa mitä ei kolota :snotty:..

Aurinkokin on tainnu tehdä temput tervät, kun vielä tähän aikaan harjoja näen - että famipalako se täällä :O :kiss: :hug: :D??!?! Ihunaa - moikkelikset sullekin piiiiitkästä aikaa :)!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29980470:
Onko sellainen lääke, että voisi ottaa toisen? Tai jotain muuta sen lisäksi? Panadolia 1g tai Buranaa 800mg voisi kenties olla sellaisia lääkkeitä.
eiku vedin suoraan migge lääkkeen...en tiedä oisko saanut mut kun pää on kipee!!:( en uskalla toista ottaa eikä vissiin saanut pariin tuntiin edes toista ottaa.
 
On teitä kaikkia ikäväkin ollut :heart:

Sinkkuna tässä ollaan, melko lyhyt mutta mieleen ja sydämeen jäänyt suhde oli.
Jotenkin vain tuli jäätyä palstalta ja ketjusta pois ja pidettyä taukoa.
Kyllä mä silti tänne olen välillä kurkkinut ja lukenut kuulumisianne :)
Ja miettinyt samalla josko palaisi :)
 
On teitä kaikkia ikäväkin ollut :heart:

Sinkkuna tässä ollaan, melko lyhyt mutta mieleen ja sydämeen jäänyt suhde oli.
Jotenkin vain tuli jäätyä palstalta ja ketjusta pois ja pidettyä taukoa.
Kyllä mä silti tänne olen välillä kurkkinut ja lukenut kuulumisianne :)
Ja miettinyt samalla josko palaisi :)
palaa ihmeessä

ja oon pahoillani ettei se suhde toiminutkaan
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä