The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
myös puhelin- ja antennipiuhat on muuten syytä kiskoa irti
Nimenomaan.

Kaupat kyl mielellään myy ylijännitesuojia ja ihan pikkurahalla. Mut ei ne tosiaankaan ole mitään ukkossuojia.

Entisen humppabändin kans siirryimme kymmenisen vuotta sitten digimikseriin. Muutoin kiva ja hyvä lelu, mut ihan hirveen herkkä ihan normaaleille verkkovirtavaihteluille. Sen kaveriksi tuli äkkiä hankittua virrantasaajaksi "mikätahansahalpaUPS" ja sit pelitti, mut ei taatusti suojaa ukkoselta.
 
kahvikirahvi
Miks on ollu näin tylsä ja kenkkumainen päivä? Vieläkö ruutis olis pientä kiukkupersettä vailla, en oo vielä laittanu sitä postiin mutta jos yhä kelpaa niin mielelläni lahjotan.
 
Mä stailaan sut. Vanhat verkkarit, Reinot ja verkkopaita.
Kiitos, mutta ei tartte. Mulla on erehtymätön tyylitaju. Verkkareissa mua ei o nähty. Koskaan. Reinot mulla on ja verkkopaitojakin mulla on ja voin täydentää olemuksen Hankkijan lippiksellä.

Täl hetkellä (eli just nyt) mulla on päälläni mustat suorat housut, lyhythihainen kauluspaita ja musta pikkutakki. Jalassani on Reinojen sijaan sisäjalkineina - villasukat. Eräs ihastuttava nainen ne minulle kutoi, joten olisin sika jos en niitä käyttäisi.
 
Kiitos, mutta ei tartte. Mulla on erehtymätön tyylitaju. Verkkareissa mua ei o nähty. Koskaan. Reinot mulla on ja verkkopaitojakin mulla on ja voin täydentää olemuksen Hankkijan lippiksellä.

Täl hetkellä (eli just nyt) mulla on päälläni mustat suorat housut, lyhythihainen kauluspaita ja musta pikkutakki. Jalassani on Reinojen sijaan sisäjalkineina - villasukat. Eräs ihastuttava nainen ne minulle kutoi, joten olisin sika jos en niitä käyttäisi.
Parhaat sisäjalkineet! Meillä kotona on hieman vetoista, joten ovat aivan loistavat. Mulla on usein kylmät jalat, ja se pilaa elämän, tai ainakin mun unensaannin. Käytän niitä myös kirjastolla, koska niissä voi mennä ympäriinsä hiljaa siih siih :D
 
kahvikirahvi
Viittaatko itseesi vai puolikkaaseen? Jotkut päivät ei vaan onnistu :hug:
Vähän molempiin, mun perseeni on vaan "vähän" suurempi.

Tänään ei oo ees lapsen ärsyttävyyttä lukuunottamatta tapahtunu mitään, on vaan keljuttanu.
Paitsi että sain torstaina lähetteen yhteen lääkärihommaan, perjantaina piti tulla kutsusoitto että olis päässy menemään samana päivänä. No, ei oo kuulunu ja koitin eilen soitella perään. Soittoaika 8-9, ja tänään nukuin onnellisesti sen ohi. Mutta tänään tuli kutsu postissa sinne, aika kahden viikon päähän. Kaksi viikkoako on vittu kiireellinen lähete? Haistakoon.
 
Terveh teille ketjukansa.:wave:

Olipahan päivä, plääh! Kaverikierrosta, vanhoja lomavidioita, pyöräilyä, rantsua.
Ja huomenna taas!
Joko saa mennä takas duuniin?=) On nuo lapset kyllä ihania kun säästävät vanhaa äitiä; eivät tappele ja ovat vieraskoreitakin (tällä kertaa).:D

On kyllä himpatin kivaa että ei tuu sotkua kun täällä ei ole kukaan päivisin. Huomenna taidetaan taas syyä ulkosalla.

Jos koneelliset pyöräyttäis niin sois sitten siinä. Taidampa tempasta pienen lasillisen Amarettoa asian kunniaks ja nostaa jalat pöydälle.
 
Parhaat sisäjalkineet! Meillä kotona on hieman vetoista, joten ovat aivan loistavat. Mulla on usein kylmät jalat, ja se pilaa elämän, tai ainakin mun unensaannin. Käytän niitä myös kirjastolla, koska niissä voi mennä ympäriinsä hiljaa siih siih :D
Niinpä.

Himputti. Jos tuo naarasotus ei olisi parhaassa perheenperustamisiässä ja tahtotilansa sen mukainen. Ottaisin oitis kummemmin kyselemättä omakseni.

Mut vaikka olen sika, niin en ole ihan niin suuri sika, et veisin häneltä tippaakaan hyvää aikaa löytää ittelleen samanmielinen kelpo kumppani.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä