The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Iltoja ja öitä samalla...taas suuta repii siihen malliin että sänky kutsuu.

Noita väittelynaiheita; Näkkärin oikea puoli on se sileämpi, sille laitetaan voi ja muut leivänpäälliset. Wc-paperirullasta paperin tulee tulla sieltä yläkautta pois seinästäpäin (eikö ollukin selkeetä?? :D) Pitää vilkasta ne kirjaimet edelliseltä sivulta...

Juu, eli näkkäriin A ja paperiin B :)
 
Viimeksi muokattu:
Iltoja ja öitä samalla...taas suuta repii siihen malliin että sänky kutsuu.

Noita väittelynaiheita; Näkkärin oikea puoli on se sileämpi, sille laitetaan voi ja muut leivänpäälliset. Wc-paperirullasta paperin tulee tulla sieltä yläkautta pois seinästäpäin (eikö ollukin selkeetä?? :D) Pitää vilkasta ne kirjaimet edelliseltä sivulta...

Juu, eli näkkäriin A ja paperiin B :)
Juuri näin :).
 
kahvikirahvi
Kyllä se voi kuuluu sinne reikäpuolelle, mutta oon nykyään niin laiska etten jaksa kuluttaa aikaa siihen oikein voiteluun (eli kaivamalla liiat voit kuopista) niin voitelen väärälle puolelle
.
Ja vessapaperiin ehdottomasti B. Vitutti yksissä ristäisissä kun vessassa käydessäni käänsin sen rullan oikein päin, ja seuraavalla käynnillä joku oli kääntänyt sen takas väärin. Kävin vielä tarkistamassa niin se oli käännetty vielä uudestaan :(
 
Kyllä se voi kuuluu sinne reikäpuolelle, mutta oon nykyään niin laiska etten jaksa kuluttaa aikaa siihen oikein voiteluun (eli kaivamalla liiat voit kuopista) niin voitelen väärälle puolelle
.
Ja vessapaperiin ehdottomasti B. Vitutti yksissä ristäisissä kun vessassa käydessäni käänsin sen rullan oikein päin, ja seuraavalla käynnillä joku oli kääntänyt sen takas väärin. Kävin vielä tarkistamassa niin se oli käännetty vielä uudestaan :(
:LOL: :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29975038:
:LOL: :LOL: :heart:

Muista, että siun pitää raportoida meille vähintään puolen tunnin välein treffeistä :D.
En raportoi, piän ne treffit visusti itelläni

Mutta jos raportoin etukäteen että se lupas leipoa mulle pitsaa.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29975056:
Et sie malta kuitenkaan. Onnea ja iloa on mukava jakaa :D.
Entä jos mää jaankin :kröhöm: onnea ja iloa siellä reissussa niin mahoton etten jouda palstailemaan? :confused:

Jos oon koko viikon pois palstalta ja jaan sitten koko viikon kerralla ko kotia pääsen?
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29975116:
Nyt mie hokasin. Tuo siun vimma siivota ja järjestellä paikkoja johtuu tuosta reissusta ja kitaramiehestä. Johonkin se jännitys täytyy purkaa :D.
No mitä hel.... :D Eihän johdu. Eikä mua jännitä, oon mä ennenkin miehiä tavannu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä