Näyttääkö tämä homeisen talon rakenteilta vai onko tuommoinen ihan normaalia? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapeepee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapeepee

Vieras
Kyseessä kapungin pienkerrostalo, 80 luvulta ja useat asukkaat todenneet hometta joissain asunnoissa (kuulopuheita) + useita epäilyjä asukkaiden kautta kuultu homeesta ja kosteudesta. Nämä kuvat meiän talorivistä ja kuvassa kattoa. ulkopuolelta (siis porrastasanteen alapuoli)

Isännöitsijää ei paskaakan kiinnosta esim asuntojen kunnostus, vaikka moni hänelle esimerkiksi lattioiden kunnosta valittanut. Mihin pitää ottaa yhteyttä? Aina kun on kaupungille ottanut yhteyttä on sieltä vaan sanottu että pitää ottAA isännöitsijään yhteyttä.

Mutta siis: onko tämä ihan normaalin näköistä? :D

Kuvan palkki näyttää lähinnä likaiselta, pesua näyttäis vaativan ehkä homepesua vai mitä net tekee noihin terasseihin yms. kiinteisiin ulkokalusteisiin ja aitoihin.

Ja mistäs mä sellaisen hommaan? En kyllä ala itse mitään satoja euroja kustantamaan jotta saadaan kapungin asunnot tutkittua.

Perheen kotina käytetyn asunnon kunto ei siis kiinnosta tuon vertaa? Minua kyllä kiinnostaa aika paljonkin se, millaisiin oloihin perheeni altistan, ihan riippumatta siitä, kuka sen asunnon varsinaisesti omistaa.

Mutta en minäkään siinä kuvassa kyllä hometta nähnyt. Eikä sitä tavallisesti noin hyvin tuulettuviin paikkoihin pääse syntymäänkään.

Yhteistyössä