Työpaikalle tarjottavaa (vika työpäivä)

  • Viestiketjun aloittaja aaapeeee
  • Ensimmäinen viesti
"arska"
Joku mietti miten tää on niin vaikeaa... Tämä on. En erityisemmin tykkää työkavereistani, mutta täällä on tämmöinen tapa, että lähtijä tarjoaa jotakin.

Ihmiset on hyvin ruokarajoitteisia, osa kasvissyöjiä, osa laihduttaa koko ajan paitsi elää irtokarkilla, osa ei syö liivatettakaan kun on nioin vege, on maidoton (mutta hän onneksi jo lomalla), pähkinätön, iso osa laktoosi-rajoitteisia.

Jos esim. tilaisin pitsaa, se olisi pakko olla jotain täysin vegepitsaa jota en itse syö milllään.

Mietin että tuon pari litraa laktoositonta vaniljajäätelöä, yhden litran jotain muuta jäätelöä, ja se on siinä.

Tai muovisen ison karkkirasian, koska karkkia ne syö.
No katsos, tilaat erilaisia lättyjä. Katot listasta jotain kliffoja pizzoja ja homma hanskassa ;)

Jos joku on allerginen kaikelle, niin tilaa sille pelkkä pizzapohja :D
 
aaapee
[QUOTE="jäätelö";29971455]EN kommentoinut muuhun kuin jäätelöön, en sanonut mitään kakuista!

Mutta jos sinun elämä on noin helvetin hankalaa ettet mitään voi kuljettaa niin osta keksejä ja vie niitä![/QUOTE]

Mutta ihan yhtä lailla jos vien yhden kuivakakun kahvihuoneeseen, ja paikalla on 35 henkeä, niin ei siitä paljon heru per nokka.
 
aaapeee
[QUOTE="arska";29971465]No katsos, tilaat erilaisia lättyjä. Katot listasta jotain kliffoja pizzoja ja homma hanskassa ;)

Jos joku on allerginen kaikelle, niin tilaa sille pelkkä pizzapohja :D[/QUOTE]

Ei nämä syö sellaisia. Lihottaa, paitsi jos päällä on salaattia. Harva syö punaista lihaa. Osa ei voi syödä kalaa.

Irtokarkkipitsa olisi hyvä :)
 
"arska"
Ei nämä syö sellaisia. Lihottaa, paitsi jos päällä on salaattia. Harva syö punaista lihaa. Osa ei voi syödä kalaa.

Irtokarkkipitsa olisi hyvä :)
Eiköhän se ole parempi, että et vie tai tilaa mitään, jos yksi tai kaksi sliceä lihottaa niin paljon, varsinkin jos se on lätty missä ei ole kovinkaan lihottavia aineksia. Osta niille vesipullo jokaiselle ja lautaselle herne tai salaatinlehti.

Chili [vihreä], Fetajuusto, Sipuli, Smetana, Tomaatti, Valkosipuli. Siinä maukas pizza jossa ei ole lihaa, jos yhden tai puolikkaan slicen vetää niin lihoaa 12 grammaa max.
 
aaapee
mä voisin olla niin kettu, etten veisi mitään, jos en työkavereistani erityisemmin tykkäisi :whistle:
Pakko kun en halua että puhuvat musta seuraavat kuukaudet...

En usko että tänne on enää takaisin tulemista, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ihan hyvissä väleissä haluan lähteä.

Aiemmin osa on tuonut karkkia, osa jotain leivonnaista. Viime kesänä oli jäätelöä kerran.
 
nohh
Mutta ihan yhtä lailla jos vien yhden kuivakakun kahvihuoneeseen, ja paikalla on 35 henkeä, niin ei siitä paljon heru per nokka.
Kuka sanoi, että veisit vain yhden kuivakakun? Totta kai teet useamman. Tai teet pari pellillistä piirakkaa, kuten on ehdotettu. Tai teet 35 muffinssia tai pullaa.

Jos jäätelöä ostat, sitä pitää olla monta litraa. 35 on iso määrä ihmisiä.
 
"hmm"
suolainen on minusta paljon kivempaa kuin makea kahvitunnilla (johtuukohan sitten vain fyysisestä työstä, kun tekee mieluummin mieli suolapalaa kuin sokeripullaa) ja jonkunlaiset pasteijat on helppoa ja halpaa tehdä 35:lle.
 
-.-
Jos ois noin pirun hankalaa eikä työkaveritkaan mukavia, niin jonkinlainen karkkisekoitus sais riittää.

Muuten itse varmaan pyytäisin joltain autolliselta työkaverilta apua ja veisin sinne jotain kakkuja/piirakoita tms. Tosin olen niin laiska leipuri että mieluummin varmaan maksaisin itseni kipeäksi leipomon tuotteista kuin tekisin ne itse :rolleyes:
 
aaapeeee
Jos ois noin pirun hankalaa eikä työkaveritkaan mukavia, niin jonkinlainen karkkisekoitus sais riittää.

Muuten itse varmaan pyytäisin joltain autolliselta työkaverilta apua ja veisin sinne jotain kakkuja/piirakoita tms. Tosin olen niin laiska leipuri että mieluummin varmaan maksaisin itseni kipeäksi leipomon tuotteista kuin tekisin ne itse :rolleyes:
Oikeasti, kukaan ei tule tänne autolla.

Aiemmin kun muut ovat lähteneet, ei kukaan ole laskenut, riittääkö kaikille iso pala.
 

Yhteistyössä