The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
saattaa saaha tai sitte ei, mistäpä tuon tietäis

jos varattu haluaa vierasta niin luulisin että yleensä ne narraa suut silmät täyteen
eikai se hyvä ole jos itestä tuntuu et toinen puhuu paskaa....epäilys ei saa aikaan mitään hyvää ja siitä ei pääse eroon kuin ainoastaan sillä että lopettaa koko jutun. toinen puoli tietysti jos toinen ei puhukaan paskaa...mut mitäpä se auttaa jos ite kuitenkin epäilee. huoh.
 
eikai se hyvä ole jos itestä tuntuu et toinen puhuu paskaa....epäilys ei saa aikaan mitään hyvää ja siitä ei pääse eroon kuin ainoastaan sillä että lopettaa koko jutun. toinen puoli tietysti jos toinen ei puhukaan paskaa...mut mitäpä se auttaa jos ite kuitenkin epäilee. huoh.
Sitä voipi antaa toiselle tilaisuuden hälventää niit epäilyksiä.
 
kahvikirahvi
Samaa mieltä.

Jos hra ämpäri on lauantai- iltana lähteny kavereiden kans viihteelle (ja miks ei olis voinu lähteä, tehän olette eronneet) ja on aamuyöstä viihteen jälkeisessä kunnossa, niin ei hän voi tehdä asialle mitään vaik talosi olisi tulessa. Ihan yhtä hyvin ämpäri olis voinu olla ihan selvinpäin duunissa naparetkikunnan mukana etelämantereella.
Niin että eron jälkeen ei tarvitse kiinnostua hätätilanteista, entä jos kyse olis ollu puolikkaasta? Jos sille olis sattunut jotain, tai jos mun oliskin pitänyt lähteä sairaalaan? Ei tartte lapsen asioista ja hoidosta kiinnostua?
Mun ärsytynsen pointti onkin että ei vastaa puhelimeen vaan lyö luurin korvaan vaikka tietää että on hätä ja mää lapsen kanssa yksin. Ja mää en tosiaankaan mistään pikkuasioista soittele apua.
 
kahvikirahvi
Ja ymmärrän kyllä täysin että humalassa ei voi lasta hoitaa eikä siinä mielessä auttaa, mutta ei se mun mielestä ole mikään syy olla noteeraamatta hätätilannetta.
 
Niin että eron jälkeen ei tarvitse kiinnostua hätätilanteista, entä jos kyse olis ollu puolikkaasta? Jos sille olis sattunut jotain, tai jos mun oliskin pitänyt lähteä sairaalaan? Ei tartte lapsen asioista ja hoidosta kiinnostua?
Mun ärsytynsen pointti onkin että ei vastaa puhelimeen vaan lyö luurin korvaan vaikka tietää että on hätä ja mää lapsen kanssa yksin. Ja mää en tosiaankaan mistään pikkuasioista soittele apua.
Railakkaan ryybryybin jälkeen ämpäri voi olla vaikka putkassa. On joka tapauksessa siin kunnossa, et ei kykene avuksi.
Oikeestiko olisit halunnu, et ympärikänninen jätkä tulee sinne pikkutunneilla toheloimaan?
 
Ei tässä välittömässä läheisyydessä. Eikä semmosessa paniikissa tajua miettiäkään kaikkia olemassaolevia vaihtoehtoja. Tietenkin sitä olettais että lapsen isä on ensimmäinen kenelle voi soittaa.
mutta koska osaat varmaan epäillä että ämpäri ei ole luotettavuuden perikuva niin laittasin sinuna oman isäs ja äitis nummerot helposti saataville
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä