The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää.

Käväisin nurkkabaarissa hörppimässä aamukaffeet. Oli pullaakin tarjolla, mut en mä semmoista syö.
Olin kirjoittelemassa lapsille kesäntoivotustekstareita ja kyselemässä todistuksista, niin sisään putkahti mannelauma. Kolme on lauma, koska osaavat pitää mullikarjan verran meteliä. Saakeli kesken rauhallisen sunnuntai- aamun kahvittelun jukeboxi täysille ja omaa epävireistä "laulua" päälle. Pois sieltä oli lähdettävä.

Jos kokeilis iltapäiväkahveja paremmalla onnella.
 
kahvikirahvi
iteppä soitit ensin joten tuollanen "onnentoivotus" ei ole nyt paikallaan

ootko jo toipunut yöllisistä koettelemuksista
Mielestäni mulla on oikeus olla loukkaantunut siitä että ei vastaa puhelimeen ja lyö luuria korvaan vaikka soitin useamman kerran ja viestitin että on hätätilanne.

Kyllä tää tästä, jälkikipuja on jonniverran mutta sen verran lieviä että ei enäää oo tarvinnut särkylääkettäkään ottaa.
 
Mielestäni mulla on oikeus olla loukkaantunut siitä että ei vastaa puhelimeen ja lyö luuria korvaan vaikka soitin useamman kerran ja viestitin että on hätätilanne.

Kyllä tää tästä, jälkikipuja on jonniverran mutta sen verran lieviä että ei enäää oo tarvinnut särkylääkettäkään ottaa.
saahan sitä loukkaantunu olla mutta ei kannata liioitella enempää kuin on tarpeen

hyvä että oot toipunu
 
kahvikirahvi
saahan sitä loukkaantunu olla mutta ei kannata liioitella enempää kuin on tarpeen

hyvä että oot toipunu
No joo, kunhan kitisen täällä kun en viitti oikeasti haastaa riitaa. En tajua, se on mun lapsen isä ja oon kuvitellut että toisen vanhemman rooli on auttaa lapsen kanssa kun apua tarvitsee. Mulla on tässä puolikkaan kanssa kaksin asuessa ollut huikeat kolme kertaa tilanne että syystä tai toisesta olisin oikeasti kaivannut apua puolikkaan kanssa, mutta eipä oo millään kerralla tullut.

Valivali, vinkuvonku.
 
IhQ
Aissaatana..voisko olla kökkösempää oloa kuin sikakipeet menkat ja krapula? En tällä hetkellä keksi.
Mutta, nyt ne menkat sitten lopulta tulee, ties miten pitkän poissaolon jälkeen. Alkaiskohan se hb laskemaan vihdoin, ja muut hormonihirviöoireet laantumaan...
 
saahan sitä loukkaantunu olla mutta ei kannata liioitella enempää kuin on tarpeen

hyvä että oot toipunu
Samaa mieltä.

Jos hra ämpäri on lauantai- iltana lähteny kavereiden kans viihteelle (ja miks ei olis voinu lähteä, tehän olette eronneet) ja on aamuyöstä viihteen jälkeisessä kunnossa, niin ei hän voi tehdä asialle mitään vaik talosi olisi tulessa. Ihan yhtä hyvin ämpäri olis voinu olla ihan selvinpäin duunissa naparetkikunnan mukana etelämantereella.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä