The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta ja kermakakkujen täyteistä päivää kaikille juhlistajille :)

Silmäni ovat pahasti ristissä, olis pitänyt mennä ehkä ennen kolmea nukkumaan...
Mutta ei se mitään. Eväslaukkuja tarttis ruveta pakkailemaan ja taikoo jonkin sortin meikkitökötillä tästä naamasta sen näköinen että olen oikeasti joskus nukkunutkin :rolleyes:
 
kahvikirahvi
Huomenta ja kermakakkujen täyteistä päivää kaikille juhlistajille :)

Silmäni ovat pahasti ristissä, olis pitänyt mennä ehkä ennen kolmea nukkumaan...
Mutta ei se mitään. Eväslaukkuja tarttis ruveta pakkailemaan ja taikoo jonkin sortin meikkitökötillä tästä naamasta sen näköinen että olen oikeasti joskus nukkunutkin :rolleyes:
Mä tein muuten maailman karseimman täytekakun. Vihaan mun uunia. Siinä on lämmöt ihan eri asteilla mitä mittari näyttää, ja puolet kakusta jäi raa'aksi vaikka pinta paloi. No, sain minikakun tehtyä, mutta kaunis se ei ole. Olisin muuten syyttänyt gluteenittomia jauhoja, mutta oon edellisessä kämpässä tehnyt kaksi glut. kakkua samalla ohjeella onnistuen täydellisesti.
 
Mä tein muuten maailman karseimman täytekakun. Vihaan mun uunia. Siinä on lämmöt ihan eri asteilla mitä mittari näyttää, ja puolet kakusta jäi raa'aksi vaikka pinta paloi. No, sain minikakun tehtyä, mutta kaunis se ei ole. Olisin muuten syyttänyt gluteenittomia jauhoja, mutta oon edellisessä kämpässä tehnyt kaksi glut. kakkua samalla ohjeella onnistuen täydellisesti.
Mut kun se maistuu hyvältä niin sehän on pääpointti :hug: :)
 
Pontevat onnittelut joka ikiseen osoitteeseen valmistumisten, päättäjäisten, ohi on- fiilisten, uuden päivän-huokauksien jne johdosta :) :kiss: :flower:!

Meillä on esikoinen vielä juhlimassa omissa päättäjäisissään mutta nämä kaksi kesänlasta ovat jo tarmoa täynnä ja ihanaa lapsenomaista huolettomuutta pursuilemassa :). Eilen oli viimeinen eskaripäivä ja kyllähän se tuolle yhdelle otti tiukille, kun kävi halailemassa kaikki talon aikuiset ja moikkaamassa eskaritoverinsa.

Auton takapenkillä tuli itku :hug: :heart:...enkä yhtään ihmettele, sillä niin huippu ryhmä oli opettajineen. Onneksi tää ei ole lopullista vaan nähräänhän me tässä kylällä hilpustellessa kuitenkin :)
 
Huomenta!

Onnea kaikille valmistuneille ja heidän vanhemmilleen :) Mun veli saa lakin tänää, nii niitä pitäs juhlia. Ei kyllä suoraan sanottuna kiinnostas mennä niihin pirskeisiin yhtään, tollaset sukubileet, missä jokanen yrittää olla parempi, kuin toinen on ihan perseestä.. AH, mikä isäni puolen suku :heart:
 
Onnea kaikillle juhlijoille.:flower::heart:

Ihkulle lisäks tsempit asun metästykseen!
 
Saak sinne bileisiin pistää päälle sellasen paidan, missä lukee: SHUT THE FUCK UP ?? Mua ei niinku yhtään kiinnosta mennä sinne pällisteltäväks ja kuulusteltavaks. Sit siellä on vielä äitipuolen nirppanokka neiti, voi vittu! Hän kokee olevansa niin paljon muita ylempänä, ettei hänen tarvitse edes tervehtiä, vaikka istutaan saman pöydän ääressä. Varmasti sanon seuraavalla kerralla, että meilläpäin on ollu tapana tervehtiä kaikkia.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Vastavalmistunut automaalari, onnellinen ja ylpeä kolmivuotiaan synttärisankarin äiti. Voisko elämältä enempää toivoakaan :)
Muistakko ku viime syksynä ja talvella noiduit, että tökkäät pensselin santaan, ja ettet ikinä valmistu ja kaikki on syvältä? Ja miten me porukalla sulle luvattiin, että tämäkin päivä vielä koittaa.

Ilokseni voin nyt todeta, että mitäs me sanottiin :flower: :kiss:
 
kahvikirahvi
Muistakko ku viime syksynä ja talvella noiduit, että tökkäät pensselin santaan, ja ettet ikinä valmistu ja kaikki on syvältä? Ja miten me porukalla sulle luvattiin, että tämäkin päivä vielä koittaa.

Ilokseni voin nyt todeta, että mitäs me sanottiin :flower: :kiss:
No mä joudun kesällä meneen vielä käymään anomaan ateriakorvausta työharjottelusta, it's not over yet :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä