The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Kitaramies on edelleen ihana ja oon jo saanut melkein kehujakin siltä suunnalta. Pyysin ruutista avuksi tulkkaamaan mitä se meinaa :D

Kävin tänään tekemässä siivouskeikan kaupungilla ja poikkesin samalla kahvilla vielä siinä kaverilla joka muuttaa kesäksi muille maille. Oli ihana nähä, ihanaa että mulla on noin mahtavia ystäviä. Se tuntee kanssa ton kitaramiehen, ja se oli jo meidän puolesta ihan masentunut jos tapaamisesta syntyykin tunteikas romanssi ja molemmat itkee välimatkan takia :LOL: Taitaa mennä vähän asioiden edelle jo :D
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Kitaramies on edelleen ihana ja oon jo saanut melkein kehujakin siltä suunnalta. Pyysin ruutista avuksi tulkkaamaan mitä se meinaa :D

Kävin tänään tekemässä siivouskeikan kaupungilla ja poikkesin samalla kahvilla vielä siinä kaverilla joka muuttaa kesäksi muille maille. Oli ihana nähä, ihanaa että mulla on noin mahtavia ystäviä. Se tuntee kanssa ton kitaramiehen, ja se oli jo meidän puolesta ihan masentunut jos tapaamisesta syntyykin tunteikas romanssi ja molemmat itkee välimatkan takia :LOL: Taitaa mennä vähän asioiden edelle jo :D
sulla on kaukaa viisas kaveri
 
Kitaramies on edelleen ihana ja oon jo saanut melkein kehujakin siltä suunnalta. Pyysin ruutista avuksi tulkkaamaan mitä se meinaa :D

Kävin tänään tekemässä siivouskeikan kaupungilla ja poikkesin samalla kahvilla vielä siinä kaverilla joka muuttaa kesäksi muille maille. Oli ihana nähä, ihanaa että mulla on noin mahtavia ystäviä. Se tuntee kanssa ton kitaramiehen, ja se oli jo meidän puolesta ihan masentunut jos tapaamisesta syntyykin tunteikas romanssi ja molemmat itkee välimatkan takia :LOL: Taitaa mennä vähän asioiden edelle jo :D
täytyykin ruveta itekin käyttää ruutista tulkkina:D

mutta nyt,kauppaan ja sitten tsih tsih! mukavaa iltaa kaikille:kiss:
:wave:
 
kahvikirahvi
Teinpähän ihan törkeen hyvää makaronilaatikkoa. Makaronia, tölkillinen sekalaisia säilykesieniä, sipulia, kasvikermaa ja mausteita (chilikastike, soijakastike, mustapippuri, valkosipulijauhe). Mmmmmmm. Kupuravittu.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
kahvikirahvi
Huoh kun väsyttää. Ämpäri palautti lapsen tänään ja olis tarkotus että hän jää yöksi ja katotaan hobittia sitten kun puolikas on menny nukkumaan. Jaksaakohan sitä, nukkumaan mielisin.
 
Kävin lukemassa tuota saako mies katsella alastomia naisia vai mikä sen ketjun nimi oli. Kylläpä mielipiteet taas lentää laidasta laitaan.
Kyl täytyy tunnustaa, et tos kymppivanhana käytii vaklaamassa uimarantojen pukukoppeja ja muit vastaavia siin toivossa, et näkis nakuja naisia.

Siitä vanhempana olen nakun naisen nähdäkseni kysyny luvan tai saanu muutoin suostumuksen.

Niin ja iltaa ketjuun.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä