Perjantain tiskoteekki!

siis lis mä oon tällänen myös irl tai noh en kaikkien kaa. sen takii joudun myös komentaan pomoi duuneis :) Mun kaikki omat frendit vetää päihteit. nih tää oli kiva paikka tulla jutteleen otan ite kaikki vaan ihmisinä
Mä olen kans tällänen sauhupallo irl.:)

Toivottavasti saat raittiita tai kohtuudella käyttäviä ystäviä, jos nyt yleensä olet niitä vailla.:)
 
  • Tykkää
Reactions: [sofie.]
9MM
Viimeksi muokattu:
Täällä kannattaa kuitenkin pitää tuntosarvet pystyssä, on kaiken maailman hiihtäjää ja usein on tyyppejä jotka provosoi tahallaan ja eihän täällä loppujenlopuksi voi tietää kuka puhuu totta ja kuka ei. Mut varmasti on ja onkin hyviä tyyppejä ja mahdollisuus oikeisiin/syvällisiinkin keskusteluihin. Mut varovainen kannattaa olla.

Ite viihdyn eniten tällaisissa hyvänmielen ketjuissa.
 
9MM
sofie se ei oo mun laiffii tiiäkkö miks lähin nettiin selvittään mistä paikasta lähti se et köyhät on syypäitä. siis sossu pummit mukamas ois syyllisiä vaik ei mee massia ja sofie tiiääkkö mitä totuus omalle sydämelle on tie vapauteen
Valitettavasti moni tajuuu sen kun on henki kyssees.
sillon mä oon vast pelannu tosissani ja totuus on ollu ainoo tie
 
[video=youtube;vk6dWGAMc_M]http://www.youtube.com/watch?v=vk6dWGAMc_M&feature=share&list=PL07332357A0DE0183&index=2[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: [sofie.]

Yhteistyössä