The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei herranjestas, kyllä nyt naurattaisi jos ei niin kovin ottaisi päähän!

Oltiin eilen naapurissa iltaa istumassa, siis grillattiin ja juteltiin. Mun sisko yritti soittaa, en tietenkään vastannut vaan laitoin viestin että nyt ei pysty puhumaan, ollaan naapurissa. Tänään soitti äiti että lähteekö hän tulemaan ja auttamaan ettei jää lakkiaiset järjestämättä. Kysyin tietenkin että mitä v...a. Sisko oli esittänyt asian niin, että olin ryyppäämässä enkä pystynyt edes puhumaan. Äiti-parka luuli etten darraltani kykene tekemään mitään. Kerrottakoon vielä, ettei mulla ole tapana ryypätä vasn nytkin join 2 lasia viiniä ruuan kanssa.
 
Ei herranjestas, kyllä nyt naurattaisi jos ei niin kovin ottaisi päähän!

Oltiin eilen naapurissa iltaa istumassa, siis grillattiin ja juteltiin. Mun sisko yritti soittaa, en tietenkään vastannut vaan laitoin viestin että nyt ei pysty puhumaan, ollaan naapurissa. Tänään soitti äiti että lähteekö hän tulemaan ja auttamaan ettei jää lakkiaiset järjestämättä. Kysyin tietenkin että mitä v...a. Sisko oli esittänyt asian niin, että olin ryyppäämässä enkä pystynyt edes puhumaan. Äiti-parka luuli etten darraltani kykene tekemään mitään. Kerrottakoon vielä, ettei mulla ole tapana ryypätä vasn nytkin join 2 lasia viiniä ruuan kanssa.
Oikeesti, miten voi juttu muuttua noin? :O :D Onko sun siskolla noin niinku yleisesti tapana vetää omituisia johtopäätöksiä?
 
kahvikirahvi
Täytyy käydä ostamassa uusia vihkoja ennen kun lähden reissuun. Pakko saada kirjoitettua ja tarinoita etenemään, kaivelin tänään pitkästä pitkästä aikaa yhden raakileeni ja se on hyvä. Mä oon hyvä.
 
Täytyy käydä ostamassa uusia vihkoja ennen kun lähden reissuun. Pakko saada kirjoitettua ja tarinoita etenemään, kaivelin tänään pitkästä pitkästä aikaa yhden raakileeni ja se on hyvä. Mä oon hyvä.
Paras ja kaunein sirahvi :flower: Joo kannattaa kirjoittaa ja kirjoittaa, sillaihan siinä kehittyy :) Ootko ajatellu ikinä mitään semmosta kirjoituskurssia, tai kiinnostaako sua semmonen? Mun yks kaveri oli luovan kirjoittamisen kurssilla joskus, ja tykkäs kovasti.
 
: / Aiku kiva. Ja aika törkeetä pelotella vanhaa äitiä. Siis vaikka oisit ollukki tuhannen päissään, niin tarvisko sitä heti tiedottaa, kun tietää, että toinen huolestuu...
Äiti oli kyllä kovin huojentunut tiedosta etten ole rappiolla. Siskolle ilmoitin vaan että en pysty puhumaan tarkoittaa mun mielestä sitä, että on epäkohteliasta isäntäväkeä kohtaan lätistä puhelimessa kylässä ollessaan. Äiti-parka kun muutenkin stressaa näitä juhlia, ei oisi enää tarvinnut stressata mun grillaamista. Sisko on kyllä aina tommonen töksäyttelijä (me ei yllättäen olla kovin paljoa tekemisissä)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä