The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenta. Tässä kahvia lipittelen fiilistellen Neljän ruusun tahdissa. Mielessä kävi olisko olemassa Ilkan ja Ismon yhteisbiisejä? Jos olis niin mielelläni kuuntelisin, google ei auttanut mua asiassa.

Tänään pitäis sitten leivoskella kakkuja, plääh. Huomenna olis ohjelmassa siivousta ja tohtorin paikkeilla tarttis käydä. Mutta lähete laitettiin eilen ja kutsun pitäis tulla puhelimitse, saas nähä meneekö se just päällekäin koulun kevätjuhlan kenraaliharjotuksen kanssa. Noh, sama se sille. Enköhän mä sen todistuksen saa ihan ilman kenraaleitakin.
 
IhQ
Purkeista ja rasioista puheen ollen, oon vieläkin ihan tosi iloinen kun jokunen vuosi sitten Hobbyhallissa oli peltirasia punaista Taika-sarjaa, ihan semmoinen hyvän kokoinenkin vielä. 18 x 28 x 13m. Äitini sitä ihasteli myös kun kävi meillä ja hälle sen itse asiassa ostinkin sillon joululahjaksi..tosin kun vahingossa onnistuin vähän kolhimaan sitä niin päätinkin pitää itse. Harmittaa vaan kun en useampaa ostanut, hintakaan ei mikään järettömän iso ollu..

Muoks. Ei hele...niitä on siellä vieläkin myynnissä!!!Miten en oo aiemmin löytänyt?? Tää taitaa poistua ostoksille...:wave::snotty:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
kahvikirahvi
Kissa on ihan kiva kaveri. Mukavaa että se viihtyy vieressä nukkumassa, mutta aamuisin ehkä semisti harmittaa että mun lakanassa on pyöreä, musa karvaläntti siinä kohdassa jossa kissa on ottanut lepoa :D Tänään se herättimut aamulla kun olisi halunnut leikkiä, se toi mulle pallon sänkyyn, mutta koska en jaksanut heitellä palloa noutajakisulle, niin hää puras mua varpaasta. Kahdesti.

Ja koitan tässä sängyssä pötkötellessä kissa ja kone sylissä juoda kahvia, hieman hankalaa kun Nykä osoittaa rakkauttaan puskemalla - kahvikuppia kesken hörppäyksen. Täällä on miss märkäpaita ny.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja Lispetti
Meijän mirrillä on sellanen untuva nahan päällä.:D
Ihan erilainen turkki kun edellisellä kissalla.:O

Son niin kun sellasta silkkistä pölyhöttöä, ei terävää ja tarttuvaa.
Melko huoltovapaa takki.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä