The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun vika :ashamed: tulee tirskuttua liikaa näitä juttuja lukiessa ja välillä pyydän häntä itsekin lukemaan. Viimeksi oli tuo tissiketju.
Juu paha virhe.
Jos täällä on joku jätti hauska juttu, mä tyydyn kertomaan sen ukolle omin sanoin,
se menettää puolet hauskuutta matkalla (tai sitten mies ei ees ymmärrä mistä/mitä puhun) eikä palstan huvituskerroin nouse miehen silmissä liian korkeaksi. :D

Tää on mun paikka! Pysykööt hän omissa... öh, paikoissaan :stick:
 
IhQ
Huomenta!
Ja illan/yön juttusaalis on taas taattua ketjulaatua :D

Tänä aamuna sain nukkua melkein ysiin, joka on kyllä jonkinasteinen ennätys..lapset kävi vaan kysymässä joskus kasin maissa että saako jo nousta ja ottaa aamupalaa :) Sanoin vaan että saapi ja ottakaa varovasti.


Miun tartteis taistella vaatekaappini kans taas, la on miehen siskon tuparit ja mie tarviin vaatteet sinne!|O
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
IhQ
Mun vika :ashamed: tulee tirskuttua liikaa näitä juttuja lukiessa ja välillä pyydän häntä itsekin lukemaan. Viimeksi oli tuo tissiketju.
Mie en oo päästäny miestäni palstalle, tää on miun hiekkis, se pysyköön omallaan :D
Joskus kerron jotain juttuja täältä, semmosia mille oon ite nauranu selällään mut ei se tajuu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä