The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos :heart:

Toistaiseksi kaikki suht ok, tällä hetkellä ei ole oireita. Tilanne voi pysyä tällaisena vaikka vuosia, vielä ei olla saattohoitovaiheessa.
Mitään muuta en toivokaan, kuin että teillä olisi vielä pitkästi aikaa olla läheisiä :heart: :). Tuollainen uutinen laittaa kyllä aivan kaikki asiat ja ajatukset uusiksi, vaikka sairauden kanssa onkin ollut jo kauan tekemisissä... Olkoon aika hyvin pitkämielinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Lispetti
mulla taitaa olla onnen päivä, kuvan kaunis arabiprinsessa lähesty mua sähköpostitse ja ilmoitti siinä että haluaa mulle vellinkeittäjäksi

prinsessa - Aijaa.com

mutta koska osaan keittää velliä itekki niin taidan kummiski vastata kieltävästi, ties mitä kamelinlihakeittoa tuo vielä väsäis
 
Viimeksi muokattu:
mun onnen päivä on saamassa jatkoa, poika oli tänään toista päivää pääsykokeissaan ja tänään oli mennyt aika hyvin

tässähän saattas olla saumaa että se pääsis sisään
Minnekäs se noheva jälkikasvu haki? Seuraako isänsä jalanjäljissä? Ja olikos teillä tiedossa niitä yo- kekkereitä...sikarit hankittu pössyttelyä varten ja tarjonta juomapuolineen kohdillaan?
 
Minnekäs se noheva jälkikasvu haki? Seuraako isänsä jalanjäljissä? Ja olikos teillä tiedossa niitä yo- kekkereitä...sikarit hankittu pössyttelyä varten ja tarjonta juomapuolineen kohdillaan?
se haki semmoseen maakuntasarjan uliopistoon, en viitti toisen asiaa sen tarkemmin ruotia

juomapuoli on kondiksessa ja oon ollu panevinani merkille että akalla on jotain viritystä syömäpuolelle

sikaareita meillä ei tuprutella kun varpajaisissa
 
se haki semmoseen maakuntasarjan uliopistoon, en viitti toisen asiaa sen tarkemmin ruotia

juomapuoli on kondiksessa ja oon ollu panevinani merkille että akalla on jotain viritystä syömäpuolelle

sikaareita meillä ei tuprutella kun varpajaisissa
No se mokoma pitää vielä tovin jännityksessä ennen kuin pääsette kumpainenkin tuulettamaan.

Sitä ennen onneksi saa juhlia kunnolla - onneksi olkoon vaan ja isosti :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä